ruined new york city

1.9K 160 84
                                    

Babam olağanüstü derecede anlayışlı bir adamdı.

Evet, belki fiziksel şiddete başvurmuş olabilirdi ilk başta ama saatlerce konuşmamız sonucunda  Zayn'in açısından da bakıp ona hak verdiğini anlamıştım. Eğer beni sevdiğine inanmasaydı onu o otel odasında öldürebileceğinden bahsetmiş ve benim de inanmamı istemişti. İnanıyordum ki, kırgın ve kızgındım sadece.

Victor'un ayarladığı şeylerin öfkesi de yeni yeni belirmişti, beni yalnız bırakmasını söylemiştim. Bunu istemiştim ama Eliott'la randevudaydım.

Hayır, mantıklı kararlar verecek ruh halinde değildim. Mantıklı şeyler yaşamıyordum çünkü. Beni bu hale Zayn getirmişti.

"Yarın mı dönüyoruz?" diye sorduğunda iştahım olmadığı için söylediğim salatadan yemek için kendimi zorluyordum.

"Victor'la yarın akşama aldık biz. Sen almadın mı?"

"Hayır. Ben de öyle yaparım."

Kafamı sallayıp yemeğe döndüm. Gergindim, farkındaydı. Onunla yakın olmaya karar verdiğim an gelen Zayn kesinlikle tesadüf değildi. Hayatımı cehenneme çevirmeyi kendine görev bilmişti.

"Daha iyi misin?"

"Evet," Zorla güldüm. "Kötü bir haftaydı."

"Kafan karışık, değil mi?"

"Ondan bahsetmesek olmaz mı? Bak, yemeğe çıktık ve şu an iyi hissediyorum. Anı yaşayalım."

Kafasını sallayıp şaraptan bir yudum aldı. "Nasıl istersen."

"Resmi olarak filozof olmandan bahsedelim biraz."

Victor burada olsa gülmekten altıma işerdim ama ona kızgın olduğum için şu an felsefecilerin tarafındaydım.

"Düşünmeye son gaz devam."

"En sevdiğin felsefeci?"

Haksızlık ediyormuşum gibi baktı. "En sevdiğin bilim insanını sorsam cevap verebilir misin?"

"Isaac Newton."

"Yalan."

Ciddiyetimi tebessümüm bozdu. "Evet, tamam. Haklısın. En sevdiğin hayat felsefesini falan söyle bari."

"Felsefeci olabilmek için belirli bir felsefen olmaması gerek. Hepsini değerlendirebilmeli ve farklı yönlerini anlayabilmelisin."

"Tamam," Ellerimi teslim olur gibi kaldırdım. "Hiçbir şey sormuyorum."

Victor keşke burada olsaydın... Neyse, akşam anlatırım.

Tepkime güldüğünde masadaki telefonumun ekranı aydınlanmıştı, paranoyak olduğum için özür dileyip hemen telefonu aldım.

Surat ifadem anında değişmişti.

Zayn; Afiyet olsun

Zayn; Karşındaki piçin de boğazında kalır umarım

Boğazımı temizleyip çaktırmamak için surat ifademi kontrol altında tutmaya çalıştım. Mesaj bildirimlerini özlemiş olabilirdim biraz, bunu düşünürken şu an etrafta bir yerde olduğunu fark edince yine sıcak bastı.

Mi-Cha; Sapık gibi beni gözetlemeyi bırak ve evine git

Zayn; Evim yok

Mi-Cha; Nerede kalıyorsan oraya git o zaman

Zayn; Bir dakikalık yürüyüş mesafesi

Zayn; İki blok arkadaki apartman

Zayn; Beşinci kat 502 numara

TKO🥊malikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin