Even later zaten Wolfs en Eva in de auto op weg naar de Maaskade.
Wolfs mocht weer eens rijden en was hierdoor in een opperbest humeur en zat fluitend achter het stuur.
Dit leidde tot grote frustratie bij Eva.
"Kan het nog valser??" vroeg ze hem geïrriteerd.
Dit leidde weer tot hilariteit bij Wolfs die alleen nog maar harder begon te fluiten.
"Ik zei kan het nog valser?" herhaalde Eva bits.
Wolfs keek geamuseerd haar kant op
"O jee is het weer zover, speelt je vrouwenkwaal weer op?" vroeg hij grijnzend.
Eva zuchtte vermoeid en keek Wolfs nu nog bozer aan.
"Nee ik ben niet ongesteld maar jij wel vreselijk irritant" zei ze.
"Oh dan heb je vast slecht geslapen." deed Wolfs er nog een schepje bovenop.
"Wo-holfs ik heb prima geslapen maar ik ben gewoon chagrijnig mag ik?"
"Tuurlijk mevrouwtje zuurpruim van mij mag je, maar ik zou die boze bui van jou toch maar effe wegtoveren want we zijn gearriveerd." zei wolfs lachend.
Boos stapte Eva uit de auto waarna ze de deur met een klap dicht gooide.
Ze liepen samen richting de met politielint afgezette Maaskade, waar Romeo en Marion hun al stonden op te wachten."Het slachtoffer is Berend Michels, 30 jaar oud en hij is gevonden door een man...."
"Die zijn hond uitliet zeker?" maakte Eva Romeo's zin af.
"Hoe weet jij dat nou weer?" vroeg Romeo verbaasd.
"Eva is helderziend" grapte Wolfs, tot grote ergernis van Eva, maar ze besloot er verder geen aandacht aan te besteden.
Eva kon een zucht van ergernis niet onderdrukken en wees vervolgens op een man met een hond, aan de andere kant van de afzetting.
"Oei pas maar op Romeo, want Eva heeft een boze bui." fluisterde Wolfs grinnikend tegen Romeo.
"Ok checken jullie het P.D. dan praten Marion en ik wel met die man." zei Romeo snel waarop hij vervolgens weer richting Marion liep en Eva en Wolfs achterliet.
JE LEEST
Story of my life - A FM story
FanfictionFloris Wolfs en Eva van dongen werken samen bij de politie in Maastricht ze kennen elkaar al 5 jaar. beide hebben ze hun eigen leven. Floris heeft een dochter en is gescheiden en leeft een nogal rustig leven en Eva was altijd met Frank maar daar kwa...