Hoofdstuk 13

34 2 0
                                    

Even later zaten ze zwijgend naast elkaar op "hun" bankje.
"Fijn dat je gekomen bent, dat waardeer ik" zei Eva om de stilte te doorbreken.
"Het leek me nogal belangrijk" zei Wolfs.
"Dat klopt" zei Eva terwijl ze zenuwachtig aan de rits van haar jack frunnikte.
"Ok kom maar op Eef, wat was er zo dringend?" vroeg Wolfs lichtelijk geïrriteerd.
"Dit" zegt Eva.

POV Wolfs Wolfs wilde Eva nog vragen waar dat op sloeg maar nog voor hij iets kon vragen plantte Eva haar lippen op de zijne en volgde er een passionele kus

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

POV Wolfs
Wolfs wilde Eva nog vragen waar dat op sloeg maar nog voor hij iets kon vragen plantte Eva haar lippen op de zijne en volgde er een passionele kus.
Wolfs was in totale verwarring
Wat was dit nu?, betekende dit iets of was Eva een spelletje met hem aan het spelen?
Hij snapte er niks meer van.

"Uhhhh Eef wat?" bracht hij verward uit.
"Dit is het Wolfs" zei ze alleen maar.
"Dit is wat??" vroeg hij niet begrijpend.
"Dit is wat ik wil" zei Eva verduidelijkend.
"Ah zo hmm weet je het zeker Eef??" vroeg Wolfs twijfelachtig.
"Ja gekkie, ik zoende je toch net??" zegt Eva lachend.
"Eef dit is geen spelletje he" zei Wolfs geïrriteerd.
"Denk je dat werkelijk?, dat ik dit als een spelletje zie?" vroeg Eva geschrokken.
"Nou ja uhhh ik uhhh" stotterde Wolfs.
"Denk je dat echt Wolfs??" vroeg Eva zichtbaar aangeslagen.
"Ik hou van je, en ik heb altijd al van he gehouden, ik wil alleen maar JOU!" zei Eva met nadruk op die laatste woorden.
Meer had Wolfs niet nodig en hij drukte zijn lippen op de hare.

Meer had Wolfs niet nodig en hij drukte zijn lippen op de hare

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Wat volgde was een volgende passionele zoen.
"Zullen we naar huis gaan??" stelde Wolfs voor.
"En je werk dan??" vroeg Eva, "Je moet toch met Danique" wilde ze zeggen.
"Sssssjjt dat is nu niet belangrijk" suste Wolfs waarna hij zijn telefoon pakte en zich ziek meldde.

Toen hij daarmee klaar was liepen ze samen naar de Ponti
"Uhhh Wolfs je auto staat nog wel op het bureau he" zei Eva met een grijns.
"Ohh ja dat is ook zo, wacht effe" zei hij en hij pakte zijn telefoon en typte een bericht.
Even later liet hij Eva zien wat hij getypt had.

"Opgelost" zei hij met een grijns Waarna ze hand in hand naar huis liepen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Opgelost" zei hij met een grijns
Waarna ze hand in hand naar huis liepen.

Eindelijk het langverwachte Flevastukje
Maar wees gerust er komt nog meer 😇😊

Story of my life - A FM storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu