Even later zaten ze weer in de auto en voor de afwisseling zat Eva nu aan het stuur.
Ze waren op weg naar het centrum, want daar was een van de verdachten actief.
Er werd de laatste tijd vaker door de buren geklaagd over overlast en daarom hadden ze nu meteen een goede reden om even langs te gaan.
Wolfs was weer in een amusante bui, dit tot grote frustratie van Eva.
"Zo dus vanavond date nr 120?" vroeg Wolfs plagerig.
"Hij heeft ook een naam hoor en hij heet Fynn" zei Eva mokkend.
Wolfs kon een grimas niet onderdrukken.
"Wauw Eef, dus je gaat uit met een Fin?" vroeg Wolfs geamuseerd.
"Hahaha heel grappig Wolfs, maar nee hij heet Fynn." reageerde Eva mokkend.
"Nou dan laten we maar snel werken, want dan kan je gauw daarna naar Fynn, misschien vrolijkt hij je wel op."
Terwijl hij het zei ging er een steek van jaloezie door hem heen, want hij deed hier nou wel zo luchtig over, maar eigenlijk wilde hij helemaal niet dat Eva met andere mannen uitging.
Het liefst wilde hij dat Eva gewoon voor hem zou kiezen, maar de kans dat dat zou gebeuren was nagenoeg onmogelijk, want ze wisten dat een relatie hun positie als partners op het spel zou zetten, omdat het niet toegestaan was om een relatie met je werkpartner te hebben en hij wist ook dat Eva dat nooit zou willen opgeven en dat dat daten voor haar alleen maar een uitvlucht was om niet met hem bezig te zijn en toe te hoeven geven waar haar hart werkelijk lag.
Eva besloot om er verder niet op door te gaan en zich gewoon op de weg te focussen.Eenmaal aangekomen bij de Maasboulevard, parkeerde Eva de auto op een afgelegen parkeerplaats.
Vanuit hier konden ze alles goed in de gaten houden, zonder al te veel op te vallen.Even later zagen ze 2 mannen naar buiten komen rijden met een witte bestelbus.
"Kijk dat is onze verdachte" zei Eva, wijzend op de voorste man die aanwijzingen stond te geven.
Snel maakte ze wat foto's, maar toen de andere man zich even later met zijn gezicht in hun richting draaide, stond haar hart accuut stil en werd ze lijkbleek.
Daar stond..........Oehh spannend wie zou het zijn denken jullie?
Laat het weten in de reacties en de goede antwoorden krijgen een benoeming.
JE LEEST
Story of my life - A FM story
FanfictionFloris Wolfs en Eva van dongen werken samen bij de politie in Maastricht ze kennen elkaar al 5 jaar. beide hebben ze hun eigen leven. Floris heeft een dochter en is gescheiden en leeft een nogal rustig leven en Eva was altijd met Frank maar daar kwa...