Hoofdstuk 14

40 2 0
                                    

8 weken later.........

Eva en wolfs waren inmiddels al 8 weken samen en ze waren zielsgelukkig samen.
Helaas mochten ze van Mechels nog steeds niet samen werken ondanks dat niemand behalve Romeo en Marion wist dat ze een relatie hadden.
Eva had het daar nog altijd moeilijk mee maar dat liet ze niet merken.
Vandaag zou weer een gewone werkdag als altijd worden.
Eva liep naar beneden en deed de koelkast open en pakte het pak chocomel en de yoghurt uit de koelkast.
Ze schonk de chocomel in een glas en vulde een bakje met yoghurt en muesli en ging aan tafel zitten
Maar net toen ze een hap wilde nemen voelde ze een golf van misselijkheid opkomen.
Ze rende vlug naar de wc en moest toen overgeven.
Daarna liep ze naar de kraan en vulde een glas met water en spoelde haar mond om de vieze smaak kwijt te raken.
Intussen was Wolfs ook naar beneden gekomen.
"Eef gaat het wel??" vroeg hij bezorgt
"Ja het gaat" zei Eva geforceerd.
"Ben je ziek??" vroeg Wolfs met een frons.
"Het stelt niks voor" zei Eva en meteen voelde ze weer een golf van misselijkheid opkomen en weer rende ze naar de wc.
"Stelt niks voor he?" zei Wolfs terwijl hij haar bezorgd aankeek.
"Wolfs echt laat me maar effe het gaat zo wel weer" zei Eva
"Ik ga effe een stukje lopen, de buitenlucht zal me goed doen" zei Eva.
"Ok maar ik ga mee" zei Wolfs resoluut.
Eva wist dat tegenspraak geen zin had dus liepen ze even later samen naar buiten.
Na 15 minuten kwamen ze weer thuis, Eva had onderweg ook weer over moeten geven en toen was voor Wolfs de maat vol .
"We gaan naar huis en daarna gaan naar de huisartsenpost zei hij resoluut"
Even later zaten ze in de auto op weg naar het ziekenhuis.
Eva had een emmer op schoot voor het geval ze misselijk zou worden en die had ze ook wel nodig want al bij de eerste bocht moest ze weer overgeven.
Wolfs gaf gas en zo reden ze naar het ziekenhuis.

Wat denken jullie dat er met Eva aan de hand is???

Story of my life - A FM storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu