Epiloog - 5 jaar later
Eva en Wolfs hadden de afgelopen jaren samen veel meegemaakt. Na hun huwelijk waren ze gezegend met de komst van hun dochtertje, dat ze de naam Livia hadden gegeven. Livia was inmiddels al 5 jaar oud en het gezinnetje was gelukkiger dan ooit tevoren.
Eva en Wolfs hadden het ouderschap omarmd en genoten elke dag van hun kleine meisje. Livia was een vrolijk kind en zorgde voor veel liefde en gezelligheid in huis. Ze had de mooie ogen van haar moeder en het koppige karakter van haar vader geërfd, wat zorgde voor veel grappige momenten.
Wolfs was nog steeds werkzaam bij de politie en Eva had na de geboorte van Livia besloten om te stoppen met werken en zich volledig te richten op het opvoeden van hun dochtertje. Het was soms zwaar, maar Eva vond het de mooiste baan die er bestond.
Op deze zonnige dag waren ze samen in het park, waar Livia druk aan het spelen was op de schommel. Eva en Wolfs zaten samen op een bankje en keken glimlachend naar hun dochtertje. Het was een moment van geluk en dankbaarheid, dankbaarheid voor alles wat ze hadden en voor de onvoorwaardelijke liefde die ze deelden.
Toen Eva opstond om Livia van de schommel te halen, sloeg Wolfs zijn arm om haar heen. "Ik hou van je, Eva," zei hij zachtjes. Eva keek hem aan en wist dat hij het meende. Ze voelde zich warm en geliefd en besefte dat ze niets anders wilde dan dit gezin en deze man.
En zo sloten Eva en Wolfs het hoofdstuk van hun leven als alleenstaanden en begonnen ze aan een nieuw avontuur als getrouwd stel en als ouders. Een avontuur vol liefde, geluk en gezinsleven.Einde
Dit was dan toch echt het einde van dit verhaal
Ik wil alle trouwe lezers en volgers bedanken voor jullie support, want zonder jullie was ik zeker niet zo ver gekomen!!
JE LEEST
Story of my life - A FM story
FanfictionFloris Wolfs en Eva van dongen werken samen bij de politie in Maastricht ze kennen elkaar al 5 jaar. beide hebben ze hun eigen leven. Floris heeft een dochter en is gescheiden en leeft een nogal rustig leven en Eva was altijd met Frank maar daar kwa...