Hoofdstuk 21

66 2 2
                                    

POV Wolfs

Even later zat Wolfs met Romeo en Danique in de auto.
Maar in zijn hoofd was hij bij Eva.
Romeo en Danique waren druk aan het praten maar Wolfs kreeg maar de helft mee van hun gesprek.
Hij was zo in gedachten dat hij niet eens in de gaten had dat Romeo zijn naam zei.
"Dus Wolfs dat spreken we zo af?" vroeg hij terwijl hij Wolfs vragend aankeek.
"Huh wat? Oh ja is goed" antwoordde Wolfs snel in de hoop dat hij niet door de mand zou vallen.
"Volgens mij heb je de helft niet gehoord van wat ik zei, ben je er wel bij met je hoofd? want we moeten wel op elkaar kunnen vertrouwen he" zei Romeo.
"Ja ja weet ik,  sorry ik let op" zei Wolfs snel.
"Ok dus nog even voor jou info, er is een melding gedaan over een gewelddadige stalker en Mechels heeft ons aangewezen om er op af te gaan dus de planning is als volgt: ik ga voorop en jij volgt met Danique en Danique jij luistert goed naar de orders van Wolfs" zei Romeo.
Danique knikte "prima hoor Wolfs beschermd me wel" grijnsde ze.
Wolfs gaf haar een flauw glimlachje terug maar in zijn hoofd was hij bij Eva.
"Ok we zijn er , checken jullie effe jullie wapen want ik wil niet voor verrassingen komen te staan" zei Romeo.
Wolfs en Danique deden wat hij zei en ondertussen parkeerde Romeo de auto op een parkeerplaats die uit het zicht lag.
Daarna stapten ze uit en pakten hun kogelvrije vesten en trokken die aan.
"Ok controleer of alles goed zit en zorg dat jullie oortje goed zit dan kunnen we gaan" zei Romeo.
Ze deden wat Roneo gevraagd had en na de dubbelcheck konden ze gaan.
"Ok ik heb begrepen dat de verdachte zich hier in het pand bevindt dus laten we gaan." zei Romeo

Ze liepen naar de loods die verderop lag en Romeo ging naar binnen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ze liepen naar de loods die verderop lag en Romeo ging naar binnen.
Even later gaf Romeo via het oortje het teken dat ze naar binnen mochten komen.
Wolfs en Danique deden de deur open en liepen met getrokken wapen het kraakpand binnen.
Wolfs gaf Danique een knikje om haar duidelijk te maken dat ze hem moest volgen.
Ze zagen Romeo verderop bij een deur staan en kregen van hem het teken om aan te sluiten.
Zachtjes liepen ze naar hem toe.
Romeo keek om de hoek van de deur en gebaarde dat het veilig was.
Ze liepen door de deur en kwamen in een kleinere kamer.
Iets verderop was nog een deur en daarachter klonken 2 stemmen die zo te horen ruzie maakten.
Wolfs gebaarde naar Romeo dat hij bij Danique moest blijven terwijl Wolfs de situatie observeerde.
Er zaten 4 mannen in een kamer met een meisje die zo te zien heel bang was.
Wolfs observeerde de situatie en even later maakte hij een gebaar naar Romeo om het A.T wat stand-by stond te waarschuwen.
Romeo volgde de orders van Wolfs op en waarschuwde het A.T
Romeo gebaarde dat ze weer naar buiten moesten om op het A.T  te wachten.
Wolfs en Danique liepen snel achter Romeo aan zonder op te vallen.
Even later stonden ze weer buiten waar het A.T inmiddels ook al gearriveerd had.
Wolfs praatte hun bij over hun ontdekking en vervolgens kregen ze de opdracht om achter het A.T aan te sluiten voor assistentie bij de arrestatie.
Ze gingen achter het A.T aan om zich klaar te houden om binnen te vallen.
Het A.T rende naar binnen en riepen heel hard Politie!!!!!
Dat was voor Wolfs, Romeo en Danique het teken om te volgen.
Toen het A.T het signaal veilig had gegeven en de verdachten hadden afgevoerd konden zij zich over het meisje ontfermen.
Het meisje was totaal overstuur en daarnaast ook nog gewond.
Wolfs belde de ambulance die 15 minuutjes later arriveerde en het meisje meenamen naar het ziekenhuis.
Wolfs, Romeo en Danique stapten weer in de auto om terug te gaan naar het bureau voor het verhoor van de verdachten.
Daar aangekomen liep Wolfs meteen naar Eva.
Maar toen hij aankwam was Eva nergens te bekennen........

Tot zover even voor vandaag
Zijn jullie benieuwd waar Eva is?
Morgen het vervolg.

Story of my life - A FM storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu