Hoofdstuk 12

40 2 0
                                    

Even later zat Eva thuis met een glas chocomel op de bank.
Weer dacht ze terug aan de woorden van Romeo.
Had hij gelijk en moest ze alles opbiechten aan Wolfs?
Als het waar was wat Romeo zei dan zou Wolfs het zelfde voelen en konden ze samen gelukkig worden, maar dan konden ze niet langer meer samenwerken als partners.
Maar ja dat zou sowieso al niet meer kunnen
Ineens wist ze wat ze moest doen.
Ze griste haar telefoon van tafel en zonder er verder over na te denken typte ze een bericht.

Ze wist dat Floris om 16:00 altijd koffie ging halen op het OLV plein dus dit was de uitgelezen kans om met hem af te spreken

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ze wist dat Floris om 16:00 altijd koffie ging halen op het OLV plein dus dit was de uitgelezen kans om met hem af te spreken.
Vlug pakte ze haar jas en huissleutel en liep de deur uit.

Na 5 minuten lopen kwam ze aan in het stadspark en liep naar hun bankje  waar ze altijd samen hun brood aten in de lunchpauze Vanaf hier had ze mooi zicht op zijn looproute dus als hij eraan kwam zou ze dat meteen kunnen zien

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Na 5 minuten lopen kwam ze aan in het stadspark en liep naar hun bankje  waar ze altijd samen hun brood aten in de lunchpauze
Vanaf hier had ze mooi zicht op zijn looproute dus als hij eraan kwam zou ze dat meteen kunnen zien.
Ze was wat te vroeg, dus dat gaf haar nog wat tijd om na te denken.
Ze keek nogmaals op haar telefoon om te checken of hij het bericht überhaubt wel had gezien, anders zat ze hier voor niks
Ze zag 2 blauwe vinkjes als teken dat hij het had gelezen.
Eva zuchtte diep, ze vond het toch wel spannend
Zou hij wel komen of zou hij geen behoefte hebben aan haar gezelschap nadat ze zich zo bizar had gedragen?
De minuten leken trager dan ooit voorbij te tikken, maar ineens was het dan toch 15:30.
Ze keek op van haar telefoon en daar in de verte zag ze Wolfs aan komen lopen.

Oehh spannend 😁 wat denken jullie dat Eva gaat vertellen aan Wolfs??

Story of my life - A FM storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu