Hoofdstuk 8

43 3 0
                                    

Bezorgd kwam Wolfs op eva af

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Bezorgd kwam Wolfs op eva af.
"Heey Eef wat is er?" vroeg hij geschrokken terwijl hij voor haar neerhurkte.
Eva keek hem aan, ze twijfelde of ze hem moest inlichten over de twijfels die Mechels in  haar naar boven had gehaald.
"Ga je het me nog vertellen?" vroeg Wolfs bezorgd.
"I-ik we we worden uit elkaar gehaald" zei Eva huilend.
"Huh maar Eef waarom?" vroeg Wolfs verward.
"Omdat Mechels door dat gedoe met Frank het vermoeden heeft gekregen dat ik gevoelens voor jou heb" zei Eva zacht.
"Maar Eef, jij zei toch tegen mij dat die one night stand een vergissing was geweest?
Eva sloeg haar ogen neer, daar had je het al, nu kon ze Wolfs ook nog alles gaan uitleggen.

"Maar Eef, jij zei toch tegen mij dat die one night stand een vergissing was geweest?Eva sloeg haar ogen neer, daar had je het al, nu kon ze Wolfs ook nog alles gaan uitleggen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Wolfs pakte Eva's hoofd in zijn handen en keek haar doordringend aan.
"Eef zeg eens eerlijk?" vroeg Wolfs.
Eva slikte.
"Ik- ik weet het allemaal niet meer" begon ze weer te snikken.
"Eva wees eens eerlijk tegenover jezelf en mij" zei Wolfs terwijl hij haar doordringend aankeek.
Eva zag zijn grijsblauwe ogen en kreeg meteen duizend vlinders in haar buik, maar ze wilde hier niet aan toegeven omdat het het einde van hun als partners zou betekenen.
Ze haalde diep adem.
Nee zei ze resoluut, waarna ze zich huilend omdraaide en weg liep en Wolfs verbijsterd achter liet.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Stemmen/reageren wordt enorm gewaardeerd! 😊

Story of my life - A FM storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu