Hoofdstuk 19

46 2 0
                                    

P.O.V Wolfs:

Met een chagrijnig gezicht liep Wolfs het kantoor van Mechels uit.
Hij was zo in gedachten verzonken over wat er net gebeurt was dat hij niet oplette waar hij liep en ineens tegen iemand opbotste.
"Heey kun je niet uitk...."
Hij stopte midden in zijn zin en keek recht in het gezicht van Danique.
"Oh sorry" mompelde hij enigszins uit het veld geslagen.
"Hoi Wolfs ook leuk om jou weer te zien grinnikte Danique"
Wolfs beantwoorde haar grap met een licht sarcastisch lachje.
"Ja sorry dat ik je overdonderde met mijn charmante verschijning" zei hij grinnikend on zijn eigen grap.
"Geeft niks hoor, ik kan wel wat hebben en bovendien ben ik goed beschermd" zei Danique terwijl ze met een grijns naar beneden wees.
Nu pas viel het Wolfs op dat Danique een gepantserd kogelvrij pak aan had.

"Ik zie het ja, bang dat ik je omver blaas?, ik heet dan wel Wolfs maar bijt niet hoor" zei hij met een flauwe grijns

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Ik zie het ja, bang dat ik je omver blaas?, ik heet dan wel Wolfs maar bijt niet hoor" zei hij met een flauwe grijns.
"Ja doodsbang, want jij bent toch al zo'n verbluffende verschijning" kaatste ze de bal terug.
"Oh dan pas maar op want voor je het weet kan je zo door naar het onderdeel mond op mond beademing"
zei hij waarna hij moest schaterlachen om zijn eigen grap.
"Ok ok maar alle gekkigheid op een stokje, vertel nu maar de echte reden waarom je er zo uit ziet" zei Wolfs met een serieus gezicht.
"Ik had AT training" zei Danique.
"Toe maar, toe maar nu al toe aan het zware werk?" vroeg Wolfs geamuseerd.
"Valt wel mee hoor, het is puur functioneel zodat ik weet waar ik op moet letten als ik iemand moet arresteren" zei Danique.
"Ok ok maar dan moet je ook wel kunnen sparren hoor, anders kun je geen goede rechtse hoek uitdelen als het nodig is" zei Wolfs waarna hij een schijn boks beweging naar Danique maakte.
"Haha en dat ga jij mij zeker leren meneer Rocky" zei Danique plagend.
"Tuurlijk, ik ben een pro en je moet het toch leren van de beste he" grijnsde hij
"Ok, ok deal, komende vrijdag om 20:00 in de gym en dan wil ik wel eens zien of jij echt zo'n goede rechtse hebt meneer Rocky" zei Danique waarna ze plagend in zijn spierballen kneep.
En net op dat moment kwam Eva aangelopen ........

O jee als dat maar goed gaat 😅🤗🙈
Binnenkort meer

Story of my life - A FM storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu