...vtom momente mi na dvere mojej izby niekto začal búchať.
,,Bia, to som ja! Otvor, prosím!" Bol to Juro. Čo sa to preboha deje? Položila som mobil na miesto a rozbehla som sa ku dverám.
,,Čo sa deje?"
,,Prosím ťa, ver mi! Ja som nič neurobil. Nič z toho som nezverejnil."
,,Čože?"
,,Ty si to ešte nevidela?"
,,Nie."
,,Choď na Instagram." Preboha, tie upozornenia! Pribehla som k nočnému stolíku, zatiaľ čo Juro vstúpil do izby a zavrel za sebou dvere. Pozrela som sa na niektoré z tých množstva upozornení. Mnohé z nich boli označenia od Jurajových fanpages, ktoré sa začali pomaly objavovať spolu s jeho narastajúcou popularitou a stúpajúcim počtom followerov. Klikla som na jedno z označení. Juro stál za mnou a netrpezlivo so zúfalstvom v očiach ma pozoroval. Zobrazila sa fotografia nás dvoch. Fotka, ktorú som mu poslala dnes. Fotka, na ktorej sa bozkávame. Mobil mi vypadol z ruky. Juro si ku mne v momente prisadol a silno ma objal.
,,Ja som nič nezverejnil. Vieš predsa, že nemám rád pozornosť médií." Verila som mu. Ale kto tú fotku zverejnil?
,,Ako sa to dostalo von? Ako???" povedala som hlasnejšie než som chcela.
,,Pššt! Všetci okolo spia. Ja fakt neviem. Niekto sa mi musel hacknúť do mobilu, alebo mi ho vziať keď som sa nedíval. Ja som z toho zúfalý. Nechcel som, aby sa to niekto dozvedel. Nie takto." Nevedela som nájsť tie správne slová a tak som len meravo sedela v jeho objatí. Veď čo by ste vy robili v takejto situácii??
,,Mohli by sme nejako zistiť kto to zverejnil, ak chceš." Neodpovedala som.
,,Bia, hovor so mnou, prosím!" Nemohla som. Celé Slovensko a asi aj Česko vie ako vyzerám. Vedia, že mám niečo s Jurajom Slafkovským. S aktuálnym idolom takmer každej baby.
,,Bia, ja to tak nenechám! To mi ver. Ale prosím ťa, najbližšie dni nechoď na sociálne siete."
,,Jurko, potrebujem byť chvíľku sama. Choď sa vyspať, zajtra ťa čaká náročný deň."
,,Ako chceš, aj keď by som tu najradšej s tebou zostal. Dobrú noc!" Jemne ma pohladil po tvári a ľahko pobozkal. Potichu odišiel z mojej izby. Zostala som sama so svojimi myšlienkami.
Po chvíli ma premohla moja zvedavosť a otvorila som Instagram. Pozrela som sa na profil, ktorý zverejnil našu fotku ako prvý. Volal sa user8634955618. Samozrejme. Toto nám niekto urobil naschvál. Ale kto? Pozrela som sa aj do žiadostí. Bolo ich tam nespočetné množstvo. Otvorila som jednu z nich:
Ty vyjebaná suka. Pojeb sa!
Otvorila som ďalšiu:
Kurvy budú kurvami
A ďalšiu:
Neverím, že si s ním lebo ho ľúbiš. Si s ním kvôli sláve.
A ešte jednu:
Čo na tebe vidí? Aj tak sa s tebou po týždni rozíde.
A mala som dosť. Čo správa, to urážka na moju osobu. Prečo? Pretože chodím s ním. Keby ma predtým stretli na ulici, pravdepodobne by ma ani nezaregistrovali, ale keďže teraz som s Jurom, som pre nich zároveň...veď viete. Slzy sa mi začali valiť z očí a ja som im nechala voľný prechod. Je to tak nespravodlivé. Prečo preboha nemôžu nechať ostatných žiť svoj život, nechať ich byť šťastnými. Prečo práve my? Toto si niekto odskáče!
YOU ARE READING
Keby niečo...[Juraj Slafkovský fanfikcia] SK
FanfictionRodinný výlet na Olympijské hry do Pekingu bol pre Biu niečo, o čom vždy snívala. No nikdy nesnívala o tom, ako môže pár dní obrátiť jej život hore nohami a kompletne zmeniť jej budúcnosť.