Önce yıldızımızı turuncu yapalım :)
Şimdi okumaya başlaya bilirsiniz ❤️
---
Doktora geldiğimde Selim beni bekliyordu, soran gözlerle ona bakıyordum. Bugün için nikah tarihi almıştı, bunun için bazı testlere ihtiyacımız olacağını söyledi, onları yaptıracaktık. Önce doktorumla konuştum, şimdilik her şey yolundaydı ama beslenmeme dikkat etmem gerektiğini söyledi. Bunu başarmam çok zordu..
Bugün nikah günüm.. Mutlu değilim çünkü arkadaşım bildiğim bir kişiyle evlenecektim. Selim bana beyaz elbise almış, onu giymemi istemişti. Ben düğünümü böyle hayal etmemiştim, sevdiğim adamla evlenecektim, gelinlik olup olmaması önemli değildi ama sevdiklerim yanımda olacaktı, şahitlerimiz Zeynep ve Arif olacaktı, ama bunların hepsi hayallerde kaldı. Ben imkansıza aşık olmuştum..
Bomboş nikah salonuna girdiğimde bir huzursuzluk doldu içime. Bunu yapabilecek miydim ? Gerçekten o nikah salonundan evli bir insan olarak çıkabilecek miydim ?
...
Şimdi yüzleşmeye gidiyordum. Yaman'ın evindeydi herkes, yemek için toplanmışlardı. Gitmezdim ama herkesin bunu öğrenmesi için muhteşem bir fırsattı.
O eve gelmiştim.. Her şeyin yaşandığı o ev.. Nasıl girecektim içeri, yüzleşmeye hazır mıydım ?
Çekinerek kapıyı çaldım. Yaman açtı, bir süre bir şey demeden öylece bana baktı. Öyle bakıyordu ki, sanki karşımda aylar önce bana aşık olan Yaman vardı. Kendime gelip içeri girdim. Herkes oradaydı, anlaşılan en son ben gelmiştim.
Aleyna: Neredeydin ?
Sustum, cevap vermedim..
Zeynep: Nerede olacak, Selim'in yanındaydı kesin.
Hafifçe evet anlamında kafamı salladım.
Yaman: Selim kim ? O da mı arkadaşımız ?
"Değil, yani onunla pek görüşmüyor diğerleri, sen zaten tanımıyorsun"
Aleyna: Bizden çok Selim ile görüşüyorsun. Neden ? Neden bizimle konuşmuyorsun ?
Artık söylemem lazımdı, ama nasıl ? Stresten elimdeki yüzükle oynadığımın farkında değildim.. Ama Aleyna fark etmişti..
Aleyna: Yüzük mü o ?
Daha fazla saklayamadım. Söylemek zorundaydım..
"Evet, yüzük"
Ela: Nereden çıktı ki o yüzük ?
Zeynep: Selim mı aldı ? Selim mi aldı Seher konuşsana !
"Bağırma Zeynep. Evet o aldı, daha doğrusu biz aldık. Biz.. Biz bugün evlendik Selim ile"
Zeynep: Ne demek evlendik ? Şaka değil mi ?
"Hayır, ben Selim'i seviyorum Zeynep. Evlendik işte"
Aleyna: Sen kendinde değilsin bence..
Yaman ise gözünü dikmiş bana bakıyordu. Hiçbir şey söylemiyordu..
"Yaman, arkadaşımsın ya, sevindim falan demen gerekiyor"
Yaman: Tebrik ederim.
"Bakın, Yaman'dan örnek alın biraz. Nasıl da kutladı arkadaşını"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Ateşi | SehYam
FanfictionKırıldık ve paramparçayız. Ama bu, sil baştan başlamak için hayatın bize sunduğu en güzel fırsattır.