20.

220 29 98
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın, şimdiden teşekkürler ❤️

---

Bir dakika, nasıl yani ? Yaman bunu bana gerçekten söylemiş miydi ? Yoksa rüyada mıydım ? 

Ben öylece bir şey söylemeden durunca Yaman bana anlam veremez bir şekilde bakmaya başladı..

Yaman: Bir şey demeyecek misin Seher ?

"Ben.. Sadece anlayamadım.." 

Yaman : Neyi anlamadın ? 

"Yani.. Sen beni affettin mi ?"

Yaman: Ben sana kızgındım Seher, evet.. Ama sen gerçekleri anlatınca kızgınlığım geçti.. Sen her zamanki sendin.. Fedakar, kendinden çok başkalarını düşünen Seher.. Aklıma geldikçe hâlâ öfkeleniyorum ama sana olan sevgim, öfkemden daha büyük..

"Ben ne diyeceğimi bilmiyorum.. Çok mutluyum şu an.."

Yaman: Bir şey demene gerek yok.. Sarılabilirsin..

Kuzey'i yere indirip kollarını açıp beni bekleyen Yaman'a sarılmıştım.. Özlemiştim onu. Başımı kaldırdığımda o sert ifadesinden eser yoktu, sımsıcaktı bakışları..

Yaman: Biliyorum.. Acın çok taze ama.

"Evet.. Selim benim için çok önemli ve değerliydi.. Ama aşık olduğum adam değildi.."

Yaman: Biliyorum Seher..

"Peki ya Ela ?"

Yaman: Arkadaşım..

"Ama o seni öyle görmüyor.."

Yaman: Nereden çıkartıyorsun bunu ? Arkadaşız biz..

"Sen öyle düşünebilirsin, ama o öyle düşünmüyor belli ki"

Yaman

Şu an aynı hayallerimi süsleyen tablodaki gibiydik.. Ben, Seher ve Kuzey.. Gerçek bir aile gibi.. Biraz geç toparlanmıştık ama sonunda yine bir aradaydık.. Ben de ne kadar doğru bir karar verdiğimi anlamıştım.. Seher beni ne hatalarıma rağmen kabul etmişti, ben onu nasıl affetmeyecektim ki ?

Kuzey yine huysuzlanmıştı, ağlıyordu, Seher susturamamıştı.. Ağlayarak bana verdi..

Seher: Alışamayacak bana.. 

Mecburen aldım kucağıma, Seher'in sinirleri bozulmuştu.. Kuzey'i koltuğa bıraktım ve Seher'in yanına geçtim, koltuğa çökmüş ağlıyordu. Ellerinden tuttum..

"Alışacak Seher.. Daha çok küçük o.. Alışacak"

Seher: Bana değil Ela'ya anne diyecek.. O bakmış, o büyütmüş, o yanında olmuş, o yedirmiş yemeğini, o oynamış onunla.. Hasta olduğunda o durmuştur başında, onun kokusunu duyarak uyumuştur.. Ben ne yaptım ? Sadece doğurdum onu.. Neden bana anne desin ki ?

"Seher.. Yapma böyle ne olur.. Tabii ki sürekli onu gördüğü için ona dedi ama alışacak.. Sana anne diyecek.."

Seher: Gerçekten öyle mi düşünüyorsun ? 

"Evet.. Ben inanıyorum buna.. Ama alışması için senin de bir şey yapman gerekiyor"

Seher: Ne gibi ? 

"Mesela o işe gitmemen gibi.."

Seher: Dönüp dolaşıp bu meseleye mi geliyoruz Yaman ?

Aşk Ateşi | SehYamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin