10.

309 28 66
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın, şimdiden teşekkürler ❤️

---

Selim son zamanlarda çok garip davranıyordu. Bir çok yakındı, bir çok uzak.. Bir hareketime mi darıldı diye düşünüyordum, sordum, hayır dedi.. Mesajlaşıyordu, ama kiminle, bilmiyorum. Birisine aşık olduğunu söylemişti.. Onunla konuşuyordu muhtemelen. Kimdi acaba bu kız ? Belki onunla konuşsam, ağzını arasam, hatta evli olmadığımızı söylesem, belki o zaman Selim de mutlu olurdu..

"Selim.. Daldın gittin yine. Ne oldu ?" 

Selim: Yok bir şey. Sen beni düşünme.

"Nasıl düşünmem. Gözümün önünde böyle üzgün olmana dayanamıyorum. Bir şey mi yaptım diyorum, hayır diyorsun. O kızla mı ilgili ? Aşık olduğun kızla mı ilgili bu mutsuzluğun ?"

Selim: Evet.. Onunla ilgili..

"Niye daha önce söylemedin ? Ben sana her şeyimi anlatıyorum, sen neden anlatmıyorsun ? Kim bu kız ? Gideyim, konuşayım. Evli değiliz biz diyeyim."

Selim: Benim için hiçbir şey yapmanı istemiyorum Seher. Zaten istesen de yapamazsın. Benimki karşılıksız aşk.. Benim meseleme daha fazla karışma artık..

Selim'in bana böyle çıkışmasına bozulmuştum.. Güzel bir dostluğumuz vardı, şimdi bu da ellerimin arasından gidiyordu.. Sevdiğim kim varsa teker teker kaybediyordum hepsini.. Ailem gitti önce, sonra Yaman, sonra Ela.. 

Selim kapıyı çarpıp gitmişti, ben ise gözyaşlarıma engel olamıyordum. Moralim çok bozulmuştu. O gelene kadar, ben de dışarı hava almaya çıktım. Her zaman gittiğim sahile doğru yürüdüm. Sevgililer el ele yürüyordu, imrenmiştim, beni böyle seven biri olmayacaktı. Bir banka oturdum, engel olamadığım gözyaşlarımla bir başıma kalmıştım..

Bu sırada biri oturdu yanıma. Başımı yana çevirdiğimde Yaman'ı gördüm. Ama nasıl olur ? Ankara'daydı o.. Dönmüşler miydi ?

Yaman: Başladığım noktaya geri döndüm..

"Anlamadım ?" 

Yaman: Yaşattığımı yaşadım..

Neden bahsediyordu, ne işi vardı burada, bilmiyordum..

Yaman: Aldattı.. Ela aldattı beni.. 

Şok olmuş bir şekilde ona dönmüştüm. 

Yaman: İnkar etmedi, üstüne onayladı.. Ama kızmıyorum ona. Kızgınlığım kendime.. Hak ettiğimi yaşıyorum ben. Zamanında çok üzdüm, üzülme sıra bende.

Bir şey demeden öylece durdum. Bakmıyordum ona, sadece denizi seyrediyordum..

"Ben kötü bir insan mıyım ? Sevilmeyecek kadar kötü müyüm ?" 

Yaman: Hayır tabii ki.. Neden böyle bir şey dedin ki ? 

"Kimi sevsem terk etti, bıraktı beni. Kime elimi uzatsam önce tuttu, sonra hiç beklemediğim bir anda bıraktı.."

Yaman: Seher, eğer beni diyorsan.. 

"Yok hayır.. Yanlış anlama. Sana sitem etmiyorum. Sana karşı en ufak bir şey kalmadı içimde. Her şey çoktan bitti bizim için"

Yaman

Sana karşı en ufak bir şey kalmadı içimde dedi bana.. Bu lafına neden bu kadar takıldım ve üzüldüm bilmiyorum.. 

"O zaman ?" 

Seher: Boş ver. Ben gitsem iyi olacak..

Seher gitti.. Ardından Selim aradı beni, konuşmak istediği önemli bir şey varmış. Ben de onu beklediğimi haber verdim. Fazla bekletmeden geldi..

Aşk Ateşi | SehYamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin