Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın, şimdiden teşekkürler ❤️
---
Yaman'ın evinin önündeydim, hızla kapıyı çalmaya başladım.. Gülay hanım açmıştı kapıyı.
Gülay: Seher ?
"Gülay hanım, benim Yaman ile konuşmam lazım."
Gülay: Seher, Yaman pek iyi değil..
"Biliyorum, o yüzden geldim ben de, hatamı telafi etmek için.."
Hızlıca Yaman'ın odasına çıktım, Gülay hanım da arkamdan geldi. Bu odaya en son geldiğimde... Çok uzun zaman olmuş..
Gülay hanım kapıyı çalıyordu..
Yaman: Anne, yalnız kalmak istediğimi söylemiştim..
Gülay: Ama biri geldi, görmek isteyeceğinden eminim..
Yaman: Kimseyi görmek istemiyorum..
"Yaman, aç kapıyı konuşalım, önemli.."
Yaman: Git Seher. Git Selim ve oğlunla mutlu ol.. Karşına çıkmayacağım bir daha.
"Sana sürprizim var, aç hadi kapıyı"
Yaman kapıyı açmıştı, Gülay hanım da kenarda bizi dinliyordu, ama umurumda değildi, zaten bir gün öğrenecekti her şeyi..
Yaman: Ne sürprizi Seher ? Selim ile evlenme kararı mı aldın ? Düğün yeri mi belirlediniz ? Yoksa nikah şahidi olmamı mı istiyorsun ?
"Her şeye en baştan başlayalım demedin mi sen ?"
Yaman: Evet ama.. Ya Selim ?
"Ben sadece aşkımın peşinden gitmek istiyorum, şu an başka bir şey düşünmüyorum, sen de soru sorma ne olur.."
Yaman: Ben rüyada mıyım ? Duyduklarım doğru mu ?
"Evet, duydukların doğru, belki geçmişi unutamam, ama geleceğe bakmak istiyorum artık, senin için, Kuzey için, bizim için.. Ben sana yeniden güvenmeyi tercih ediyorum Yaman..
Yaman: Söz veriyorum, sizi asla bırakmayacağım.
Yaman bana sarılmıştı, sımsıkı..
Gülay: Ben bir şey demiyorum artık Yaman ! Çünkü ne desem, ne yapsam, kızsam, bağırsam, çağırsam seni kendimden uzaklaştırmaktan başka bir şey yapmış olmayacağım, sen yine bildiğini okuyacaksın.. Ama şunu bil ki bu ilişkiyi onaylamıyorum ! Seher evli olmasa bile bir bebeği var.. Yaptığın çok kötü bir şey !
Gülay hanım benim evli olmadığımı biliyor muydu ?
Yaman: Anne, Kuzey benim oğlum..
Gülay: Ne ?!
Yaman: Evet, benim oğlum. Başka soru sorma ne olur. Seher'in evli olmadığını da biliyorsun zaten. Bizim birlikte olmamız için hiç bir engel yok..
Gülay: Ben bunca ay farkında olmadan torunumu mu sevmişim yani ?
"Evet"
Gülay: Neden söylemediniz ? Yaman, sen niye Ela ile sevgili oldun ? Seher, sen neden evli rolü yaptın ?
Oturup Gülay hanıma her şeyi tek tek anlattık..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Ateşi | SehYam
FanfictionKırıldık ve paramparçayız. Ama bu, sil baştan başlamak için hayatın bize sunduğu en güzel fırsattır.