18.

204 28 81
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın, şimdiden teşekkürler ❤️

---

Yaman

Kuzey'i anneme bırakmış, odama geçmiştim.. Ben düşüncelerimle başbaşayken telefonum çaldı..

Arif: Yaman, çok kötü bir şey oldu..

"Ne oldu ?"

Arif: Seher.. Çok kötü..

"Ne oldu ona Arif ?"

Arif: Selim'i kaybettik Yaman..

"Ne diyorsun sen.."

Evet şu an Seher'e çok sinirli olabilirdim ama bu durum farklıydı. Seher'in yanında olmak istedim.

Hemen çıktım ve yanına gittim.. Ayakta zor duruyordu.. Yanına gittim ve bir an hiçbir şey düşünmeden sarıldım. Sanırım sarılmama şaşırmıştı.. Ama ağlaması durmuştu.. Sarılınca onu ne kadar özlediğimi fark ettim.. Çok özlemiştim, hem de çok..

...

1 hafta geçti cenazenin üstünden.. Seher'i kimse yalnız bırakmıyordu.. İyiymiş, atlatmış gibi yapıyordu ama ben öyle olmadığını anlıyordum. Şu an içine atıyordu.. Ben Seher'i herkesten iyi tanıyordum..

O gün de Seher'in yanına gittim, yalnızdı..

Seher: Gelmezsin zannetmiştim..

"Kötüydün, uğramak istedim sadece"

Durdum öylece.. Öyle sinirliydim ki ona.. Konuşmak için uygun bir zaman değildi, biliyordum, ama bir an önce hesap sormak istiyordum.. Anlamış olacak ki konuyu o açtı..

Seher: Yaman.. Beni kötü biri zannetme.. Ben de istemezdim senden, oğlumdan ayrılmak..

"Zamanı değil diyorum, konuyu açmayayım diyorum ama dayanamıyorum Seher, gerçekten.."

Seher: Bilmediğin şeyler var..

"Söyle de bileyim Seher.. Anlat.. Hangi sebepten bizi bıraktığını bileyim. Bak, beni bırakman umrumda bile değil tamam mı ? Ama sen çocuğunu bıraktın Seher.. Terk ettin, elime oyuncak tutuşturur gibi tutuşturdun Kuzey'i.."

Seher: Gelemezdim.. Selim çok kötüydü.. Bırakamazdım..

"Tamam, gelmemeni anladım diyelim.. Ya Kuzey ? Kuzey'i neden bıraktın ?"

Seher: Cenazede bir kadın vardı, kızıl saçlı, gördün mü ? Selim'in annesi o.. Beni hiç sevmezdi, Kuzey'e laf ederdi, Selim'in oğlu olmadığını öğrenince.. O, Selim'in yanında olmamı ve onu mutlu etmem gerektiğini söyledi.. Haklıydı.. Onca yaptığı iyilikten sonra bunu ona borçluydum.. Kuzey'i hiç sevmiyordu, her seferinde ona kötü kötü bakıyordu.. En son konuştuğumuzda da beni üstü kapalı şekilde tehdit etti Kuzey ile.. Aslında üstü kapalı da değildi.. Resmen Kuzey ile tehdit etti beni.. Ben de o iyi olsun, güvende olsun diye seninle gönderdim..

"Ne ? Nasıl ya ? Nasıl tehdit eder ?"

Seher: Yaptı işte.. Selim'in yanında olmazsam, Kuzey'e zarar verebilirdi.. Korktum..

"Peki gerçekten seviyor muydun onu ?"

Seher: Hayır.. Yani seviyordum ama, arkadaşça, onun bana olduğu gibi aşık değildim. Artık ölmek üzereydi, görüyordum, ama kabullenemiyordum. O mutlu olsun istedim. Son günlerini mutlu geçirsin istedim.. Ama işe yaramadı..

Aşk Ateşi | SehYamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin