Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın, şimdiden teşekkürler ❤️
---
Yaman
Seher'i ve Kuzey'i çok özlemiştim.. Aslında geri dönmemize az kalmıştı. Kızların okulu bitmek üzereydi, beraber gitmek için onların okulunun bitmesini bekliyordum. Ama dayanamadım, önden gitmeye karar verdim. Anneme de sürpriz yapacaktım.
Kapıyı çaldım ama açan olmadı, ne Özge evdeydi, ne de annem. Mecbur sürprizi bozup aradım. Annem Seher'in yanındaymış, hangi ara bu kadar iyi anlaşmaya başladılar bilmiyorum, ben de oraya gittim, işime gelmişti bu durum..
Gülay: Oğlum sen 1 hafta sonra gelmiyor muydun ?
"Evet, kızları bekleyecektim ama vazgeçtim. Pek sevinmedin herhalde"
Gülay: Olur mu öyle şey ? Yemek falan yapardım diye..
"Önemli değil, birlikte yaparız"
Seher ile de selamlaştık, son gördüğümden beri baya kilo vermiş..
Gülay: Oğlum, baksana çok tatlı değil mi ?
Kucağında Kuzey'i tutup bana gösteriyordu, komik bir durumdu aslında, hiçbir şeyi bilmeden..
Gülay: Uf mu oldun sen ? Geçti geçti..
"Ne oldu ?"
Gülay: Ateşlenmiş abisi.. Geçti ama..
"Ne ?!"
Gülay: Çocuk bu oğlum, hasta olur sık sık..
Seher: Hastaneye götürdük geçen gün, ama iyi şimdi..
Annemin yanına gelip Kuzey'e bakıyordum, çok büyümüştü, fotoğraflarda bu kadar belli olmuyordu.. Sarılmak istiyordum oğluma. Ama annem orada olduğu için tutuyordum kendimi..
"Kocaman olmuş"
Gülay: Arada geliyorum bebek sevmeye, sağolsun Seher de bir şey demiyor.
Seher: Ne demek, beklerim her zaman..
Gülay: Ne yaptın oğlum, karar verdin mi ? Gidecek misin ?
"Düşünüyorum aslında, harika bir fırsat. Ama ayarlamam gereken birkaç bir şey var, onu halledebilirsem gideceğim"
Seher: Nereye ?
"Londra'ya"
Seher: Ne kadar sürer ?
"2 yıl, ama 1 yıl da olabilir"
Seher'in yüzü düşmüştü.. Aslında gideceğime üzülmesi hoşuma gitmişti. Demek ki hâlâ bir umut vardı bizim için.. Ahh kafamdakileri bir bilsen Seher..
...
Eve geçmiştik. Yapacaklarımı düşünüyordum yine. Seher'i ikna edebilirsem gidecektim. Belki, eğer o da isterse evleniriz, oğlumuz gerçekten ailesiyle büyümüş olur..
Gülay: Oğlum.. Daldın gittin yine.
"Bir şey mi istedin anne ?"
Gülay: Ne yemek istersin diye soruyorum. Dışarıdan bir şeyler söyleyelim istersen..
"Yok yok, ne istersen yap sen, bana fark etmez"
Gülay: Olur mu öyle şey ?
"Olur olur"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Ateşi | SehYam
Fiksi PenggemarKırıldık ve paramparçayız. Ama bu, sil baştan başlamak için hayatın bize sunduğu en güzel fırsattır.