Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın, şimdiden teşekkürler ❤️
---
Yaman
Bu öğrendiklerimden sonra Ankara'ya nasıl dönecektim ? Nasıl bırakacaktım Seher'i ? Bebek ? Benim bir bebeğim olacaktı.. Ama durumu kötüydü, belki de kavuşamadan kaybedecektim. Seher tamamen vazgeçmişti benden. Bugüne kadar bir umudum vardı, belki Seher aslında beni seviyordu ama şartlar öyle gerektirmiş de Selim ile evlenmiştir diye düşünüyordum, belki de böyle olmasını istediğimdendir bu düşünceler.
Ela
Uzun zaman sonra ilk kez gördüm Yaman'ı, deniz kenarı ile yürüyordu, konuşma zamanıydı artık..
"Yaman, bekle ne olur"
Yaman: Efendim..
"Dinleyecek misin beni ?"
Yaman: Dinliyorum..
"Bak ben özür dilerim, sana çok sinirlenmiştim, hâlâ Seher'i düşündüğünü sandığım için öfkeliydim, o da benim arkadaşımdı aslında.. Bir anlık çok büyük bir hata yaptım, sonra hemen oradan gittim zaten, bir daha da görüşmedik"
Yaman: Bitti mi ?
"Affedecek misin beni Yaman ?"
Yaman: Sana bir şey soracağım ama dürüst ol. Ona karşı en ufak bir şey hissettin mi ? Bir anlık bile olsa ?
"Yaman.. Bir an kendime yakın buldum evet ama.."
Yaman: Ela.. Beni seviyor musun ?
"Tabii ki.. Ben senin için arkadaşlarımı, kardeşlerimi göze aldım Yaman.."
Yaman: Yapma o zaman.. Sevme beni.. Ben hak etmiyorum.. Hata üstüne hata yapıyorum. Ben sana aşık olamıyorum Ela.. Lütfen sevme beni.. Hak etmediğim bir şefkat gösterme bana.. Ben de aklımda başkası varken, seni seviyormuş gibi yapıp kandırmayayım seni..
Sevme beni, hak etmiyorum sevgini dedi.. Aklımda başka biri var dedi.. Seher'den bahsediyordu kesin.. Seher'in evlenmesinin, çocuğunun olacak olması bile buna engel olamamıştı.. Ne hafıza kaybı yaşadığında vazgeçmişti, ne de hafızası yerine gelince.. Onunki gerçek aşktı, Seher'i seviyordu..
"Bana neden umut verdin ?"
Yaman: Hayatımın hatasını yaptım sana umut vererek.. Hem seni üzdüm, umutlandırdım, hem de Seher'i kaybettim..
"Oysa ben seni sevmiştim Yaman.. Sen de seviyorsun sandım"
Yaman: Ben iki sevgi arasında kaldım, iki aşk arasında sıkışıp kaldım, iki tarafa da gidemedim. Korkaklık de, kader de, ne dersen de.. Yapamadım, çok kötü çuvalladım ben Ela.. Hem arkadaşımı kaybettim hem de aşkımı..
"Keşke her şey farklı olsaydı.."
Yaman: Keşke.. Mutlu ol Ela.. Çok mutlu ol..
Ağladığımı görmesin diye uzaklaştım hemen oradan. Onun yanında güçsüz görünmek istemiyordum.. Bana mutlu ol demişti.. Ben sensiz nasıl mutlu olacağım Yaman ?
3 ay sonra
Selim
Gece yarısı olmuştu, hatta geçiyordu bile. Ama Seher uyuyamamıştı, film izlemek istediğini söyledi. Seher ile beraber evde film izliyorduk, patlattığım mısırları büyük bir iştahla yiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Ateşi | SehYam
FanfictionKırıldık ve paramparçayız. Ama bu, sil baştan başlamak için hayatın bize sunduğu en güzel fırsattır.