17.

214 26 95
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın, şimdiden teşekkürler ❤️

---

Selim

Son zamanlarda daha kötü hissediyordum kendimi.. Biliyordum, yaklaşıyordu.. Ama mutluydum, sevdiğim kadın yanımdaydı.. Ama yaralıydı o kadın. En büyük yarası da Kuzey'di.

Annem ile birlikte hastaneye gittik.. Doktor haberi vermişti sonunda.. Bekliyorduk, ölümü bekliyorduk, her an gelebilirdi.. Ben de son günlerimi Seher'in gözlerine bakarak geçirecektim..

Artık ölüm kelimesini duymak istemiyordum ama bu acı bir gerçekti.. Ailemle aramı düzeltmişti bu hastalık.

Ama en çok Seher'in üzüleceğini düşünmekti beni yaralayan.. Dayanamıyordum onun üzülmesine..

Seher ağlayarak gelmişti eve, ama benden saklamaya çalışıyordu gözyaşlarını..

Seher: Nasıl geçti, doktor ne dedi ?

"Aslında ben de bu konuda konuşmak istiyordum Seher"

Seher: Ne oldu ?

"Artık sona yaklaştık.. Az kaldı.. O yüzden seninle konuşmam gerekiyor"

Seher: Hayır hayır.. Konuşmuyoruz..

"Seher, lütfen.. Kabul et arık, ölüyorum.."

Seher: Hayır, söyleme böyle.. Sen beni bırakamazsın..

"Elimde olsa bırakır mıydım ? Senin tek damla gözyaşına bile dayanamıyorum, hele benim yüzümden ağladığını görünce içim acıyor"

Seher: Tamam, bak ağlamıyorum, sen de üzülme..

"Ağlamazsan üzülmem.. Ama sözümü kesmeden dinle beni olur mu ?"

Seher: Peki, dinliyorum..

"Bugün, yarın, 1 hafta sonra ya da 1 ay sonra.. Ne zaman bilmiyorum, ama çok yakın.. Biz güzel şeyler yaşadık Seher.. Her şey o kadar güzeldi ki, gözüm açık gitmeyeceğim.. Sen acılarınla beraber benim yanımda oldun, bırakmadın beni.. O kadar şanslıyım ki, mutlu bir adam olarak ölüyorum.. Sen benim her şeyimsin.."

Seher: Selim, yapma böyle ne olur, güçlü ol, benim için..

"Olmuyor Seher, dayanacak gücüm kalmadı.."

Ela

Kızlar, onları bıraktığım ve habersiz gittiğim için bana kızgındı. Haklılardı da.. Özellikle Zeynep aşırı öfkeliydi bana.. Konuşamıyorduk bile doğru düzgün.. Seher ile zaten hiç konuşmadık. Yaman, ararsa açmamamı söyledi, her defasında açmak istedim ama yapamadım.. Sürekli farklı numaralardan da arıyordu, hiçbirini açmıyorduk.. Ben buraya gelerek kardeşimi ezip geçmiştim.. Artık bitmişti, arkadaşlığımız son bulmuştu..

Yaman

Seher ne yapıyordur acaba ? Ben ona sinirli olmama rağmen onun yerine kimseyi koyamazken o bir adam uğruna terk etti bizi.. Kuzey ilk "anne" demişti, o kadar canım acımıştı ki.. En kötüsü de bu gün İstanbul'a dönecek olmamdı.. İllaki karşılaşacaktık, Kuzey'i görmek ister miydi acaba ?

Anneme haber vermeden eve geldim. Kucağımda Kuzey ile..

Gülay: Oğlum.. Çok özledim..

Sarıldı bana, öyle bir sarıldı ki.. Ben de çok özlemiştim annemi.. Kimselere anlatamadıklarımı, Ela ile konuşamadıklarımı anlatıyordum anneme.. Dinliyordu beni, rahatlıyordum ona anlattıkça..

Aşk Ateşi | SehYamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin