Oli varhainen aamu ja hieroin unihiekkaa pois silmistäni. Tänään oli tärkeä päivä, koska ysiluokka alkaa vihdoin. Puin päälle owersize t-paidan ja farkut.
Puin myös muutaman korun ja tein itselleni kevyen meikin, eli ripsiväriä, huulikiiltoa & kulmat. Halusin näyttää nimittäin täydelliseltä ekana päivänä. Pesin hampaani ja lähdin alakertaan. Oscar paistoi lettuja kaikille, Patric selasi puhelintaan ja Lucas hääräsi jotain omaa alakerran vessassa. Yllättäen vanhempani olivat edelleen työmatkalla. He ovat pilotteja ja ovat melkein koko ajan muualla.
"Huomenta!" sanoin, venyttelin ja avasin keittiön sälekaihtimet.
"Kato itse päivänsäde on herännyt! Ja kello ei edes ole vielä puolenpäivän." Patric vinoilee ja tökkää minua kyljestä.
"Haahaa todella hauskaa." vastaan tylysti ja vaihdan puheenaihetta. "Saisinko keltään kyytiä koululle?"
"Voi meneekö neidin hiukset pilalle? Mut joo kyl mä sut voin viedä." Lucas vastaa naurahtaen.
Pyörittelen vain silmiäni ja tungen suuhuni Oscarin tekemiä lettuja. "Mmmm hyvää."
En muuten käsitä miten vanhempani onnistuivat saada kolme poikaa ja yhden tytön. Kolmessa ylihuolehtivassa veljessä on kyllä paljon hommaa, mutta olen oikeastaan tottunut siihen. Ja onhan se ihan söpöä että veljet välittää.Lukio on ihan yläasteeni vieressä joten Lucas pystyy heittämään minut helposti kouluun.
"Kiitti kyydist."
"Juu ei midii mut muista mun neuvot. 1. Et hengaa jätkien kaa. 2. Kerrot mulle sit kaiken. 3. Älä tee mitää tyhmää ok?" Lucas selittää vakavana.
"Joojoo joka vuosi sama virsi." naurahdan ja harpon kohti koulua.******
Words: 220
Tosiaa aattelin nyt alottaa tälläsen basic af rakkausstoorin koska why not.
Tää on siis mun eka wattpad tarina ikinä joten entiiä tuleeko tästä mikää mahtavin. En myöskää tiiä kuinka usein jaksan kirjottaa tätä ja mulle saa kertoo ideoita mitä täs vois tapahtuu ja korjata mun kirjotusvirheitä ku niitä kuitenkin tulee.
Enjoy & love you <3
YOU ARE READING
mí amor
RomanceSe on Elliot mut mitä vittua se täälä tekee? Avaan varovasti ikkunan. "Mitä vittua sä teet?" kysyn kuiskaten. "Ota sun kengät ja tuu. Ei vastalauseita." hän virnistää. Otan kenkäni ja ahtaudun ulos ikkunasta jättäen sen hieman raolleen että pääsen...