Moikka pitkästä aikaa!❤️pitää taas jälleen kerran pyytää anteeksi epäaktiivisuuttani mutta selitän tätä juttua auki lopussa enemmän :) kiitos erittäin paljon kaikesta huomiosta mitä mun kirja on saanut ootte best💞💞nyt nauttikaa luvusta!🫶🏼
***
Mitä? En voinut uskoa silmiäni joten päätin katsoa vielä kerran kuvaa, vaikka se tuntui kauhealta ja oksettavalta. Mutta kyllä, kuvassa tosiaan Elliot ja Viivi suutelevat ja kuvatekstissä on tietysti pusu emoji ihan vaan vittuillakseen. Ei kestä kauaa kun Viiviltä tulee erillinen chatti.
vviivi💞
luuliks tosiaa et se tykkäis susta?💀se vaa leikki sul muru joten suosittelen jättää sen rauhaa😘Jätin hänet avatulle. Tunsin puristava kipua rinnassani enkä pystynyt hengittämään. Samaan aikaan aloin miettimään kuinka hiton tyhmä olin että luulin tosiaan Elliotin välittävän minusta. Hän oli liian hyvä ollakseen totta. Päätän kuitenkin etten näytä tunteitani liikaa ja esitän ettei minua kiinnosta vaikka sydämeni särkyi juuri tuhansiin paloihin.
Päätän laittaa viestiä ihmiselle jonka apua ja neuvoja tarvin kaikesta eniten, eli Edvinille.
Minä
moikkuu
voiks tehä jotai
vaik niiku nytEdvin <3
emmätiiä
vähä laiska fiilisMinä
mennää mäkkärii
mä tarjoonEdvin <3
tottakai mä tuun
puolentunnin pääst itiksen mäkis?Minä
jee mennää gettomestaa syömää hamppareit
nähää sielPuen vielä vaatteet päälleni ja olen lähtemässä kunnes kuulen ihanan veljeni, Oscarin äänen.
"Mihin meet?!" hän huikkaa sohvalta. En vaivaudu edes vastaamaan vaan jatkan matkaani ja suljen oven. Päätän mennä bussilla niin matka on lyhyempi.
"Wassup." mäkkärin edessä seisova Edvin sanoo nähdessään minut.
"Terve! Kerro mitä otat nii mä maksan." sanon etsiessäni pankkikorttiani.
"Aattelin säästää sun rahoi tänää nii otan vaa suklaapirtelön." hän hymyilee leveästi.
"Okei hyvä koska muuten mun tilin saldo menis salee miinuksen puolelle." naurahdan ja siirryn itsepalvelukassalle. Otan itse tottakai 9-nugetin aterian hapanimelä-dipeillä ja coca-cola zerolla. Mäkin hampparit on ihan vitunmoista paskaa.
"Nii siis mikä juttu?" Edvin kysyy hetken päästä ja hörppää pirtelöstään.
"No siis tiiätkö sä sen Viivin? Sen uuden Viivin." kysyn.
"Siis se uus Viivi joka on iha helvetin hyvännäkönen?" Edvin kysyy silmät pullollaan.
"Se ei ollu se pointti vitun taliaivo." huokaisen.
"No sori sori. Joo tiiän mitä siitä?"
"Sillä ja Eliotilla on vissii ollu jotai juttuu ja sit tää tapahtu." sanon ja näytän Edvinille kuvaa jonka Viivi lähetti minulle hänestä ja Elliotista. Onneksi osaan ottaa screenshotteja ilman että kuvan lähettäjä huomaa.
"Mitä vittua?!" Edvin huudahtaa katsottuaan kuvaa noin kaksikymmentä sekuntia.
"Hiljempaa!" sihisen ja yritän dipata pientä nugetin palaa dippiin mutta epäonnistun täysin ja koko helvetin pala uppoaa dippiin.
YOU ARE READING
mí amor
RomanceSe on Elliot mut mitä vittua se täälä tekee? Avaan varovasti ikkunan. "Mitä vittua sä teet?" kysyn kuiskaten. "Ota sun kengät ja tuu. Ei vastalauseita." hän virnistää. Otan kenkäni ja ahtaudun ulos ikkunasta jättäen sen hieman raolleen että pääsen...