"Kato moi Lily." hän kääntyi katsomaan minua ja virnisti.
"Oliver mitä vittua sä täällä teet?!" ärähdin ja tunsin kuinka veri kiehui sisälläni.
"Ahh aina niin äkäinen." Oliver naurahti vittumaisesti.
"Me muutettiin tänne. Vaikuttaa kyl ihan kivalta ja sillee. Sun pitää vaa alkaa tottumaan muhun." hän jatkaa kylmän viileästi.
"Juu ja vitut. En tuu ikinä tottumaan siihen että nään sun rumat kasvot 24/7." sanoin ja käännyin ystävieni puoleen.
"Mä kun luulin että asiat alkais mennä hyvin." huokaan ja kävelen sisään luokkaan.
"Mut hei sentään se ei tullu meidän luokalle!" Stella yrittää lohduttaa siinä onnistumatta.
flashback
Elämä menee niin hyvin. Mulla on parhaimmat kaverit ja ihanin poikaystävä. Nyt alkaa elämäni kesä koska tänään on yhteiset 8-luokan päättärit rannalla. Sinne tulee kaikki mun kaverit ja paljo ihmisiä. Oliver ei kuitenkaa pääse ku sil on jotain menoo. Harmi. Vaikka lähiaikoina meil on ollu vähä erimielisyyksiä ja Oliver on ollu vähä outo nii uskon silti et se on ohimenevää ja kesän aikana kaikki kääntyy taas parhain päin.
"Mp tää asu?" kysyn Stellalta kun kokeilen erilaisia asukokonaisuuksia päättäreihin.
"Oikeesti Lily toi on ihana!" hän hihkaisee ja alan hymyillä.
Istumme rannalla ja kaikki on täydellistä. Pieni tuulenvire ei haittaa kun ympärilläni on ihania ihmisiä, vesi liplattaa vieressäni, musiikki soi ja kaikki on niin hyvin. Yhtäkkiä nään Oliverin kävelemässä kohti minua.
"Mitä sä tääl luulin et sul ois jotai menoo?" kysyn ihmeissäni ja otan huikan pepsimax tölkistäni kun en alkoholia halua todellakaan juoda.
"Lily haista vittu." Oliver sanoo ja tunnen kuinka vatsassani muljahtaa.
"Oot oikeesti ihan vitun rasittava. Tajuuks ees kui vitun hirvee ihminen oot ja kyllä olen pettänyt sua monta kertaa ku oot nii vitun saamaton kaikessa. En ymmärrä miten oon ikinä ihastunu tollaseen huoraan. Pettäminen on ollu paras asia mitä oon ikinä tehny ja tää oli vittu tässä. Haista vittu." hän jatkaa ja tuijotin häntä tyrmistyneenä. Huomaan myös kuinka hän on kännissä. Ei kuitenkaan tarpeeksi että antaisin hänelle minkään sortin myötätuntoa.
"Oliver mitä vittua?! Oon ollu aina meistä se joka on tehny kaikkensa et voitais olla onnellisia yhessä! Oot vaa lähiaikoina ollu iha vitun outo ja oishan se pitäny arvata! Näemmä huhut pitää paikkansa et oot vitunmoinen kusipää ja ihminen joka ei osaa arvostaa muiden ihmisten tunteita vittu ollenkaan! Nyt painut vittuun mun silmistä ja toivottavasti ei nähdä enää ikinä! Haista vittu." huudan hänelle ja näen vain kuinka hän selkeästi järkyttyi sanoistani. Sitten hän vain kävelee kylmänviileästi pois luotani ja tunnen kuinka veri kiehuu sisälläni.
"Ooks kunnos?" Stella kysyy hätääntyneenä.
"No vittu arvaa!" ärähdän ja oloni tuntuu niin tyhjältä.
"Vitun Oliver mä oikeesti tapan sen vielä joskus!" Stella murahtaa ja halaa minua. En ymmärrä miten olen saanut niin hyvän kaverin mitä Stella on. Häntä ei kiinnosta minun huutamisen ja osaa aina lohduttaa.
"Voidaanko mennä jonnekki muualle? Tää koko paikka on perseestä." kysyn Stellalta joka nyökkää. Menemme mäkkäriin ja sieltä meille.
Koputan oveen jonka avaa Lucas. Näytän varmaan ihan paskalta vaikka toisaalta olen iloinen että sain sanottua hänelle takaisin ja lopuksi estin hänet kaikkialla.
"Lily mitä on käyny? Huomaan et kaikki ei oo ok." Lucas kysyy hätääntyneenä.
"Eka Oliver haukku mut pystyy, sit se kerto kuinka se on pettäny mua monen kaa ja lopuks se kusipää vittu jätti mut." selitän vihaisena.
"Ei saatana. Sen jätkän hampaat ei oo enää kauaa tallella. Missä se on?" hän kysyy.
"Salee siel rannal." sanon ja astun Stellan kanssa sisään taloon.
Aloimme katsomaan Stellan kanssa leffaa ja syömään mäkkisafkaa.
"Mikä fiilis?" Stella kysyy varovaisesti.
"Yllättävän hyvä. Tuntuu vaan aika tyhjältä mutta minkäs teet." vastaan. Aamulla sain tietää että Lucas oli vetäny Oliverii turpaa ja aika kovaa. Sain myös kuulla että Oliver vaihtaa koulua sillä turpaanlyöntivideo on alkanut leviämään. Mitä tekisinkään ilman veljiäni?
***
Words: 602
Moikkuu! Nyt vähä lyhyempää osaa hieman erilaisemmalla tyylillä🚸Pidempi ns kunnon osa tulee ehkä jopa huomenna jos jaksan kirjottaa mut oon tosi kiitollinen et mun kirjal on kohta 1000 lukua oikeesti kiitos paljon <3
YOU ARE READING
mí amor
RomanceSe on Elliot mut mitä vittua se täälä tekee? Avaan varovasti ikkunan. "Mitä vittua sä teet?" kysyn kuiskaten. "Ota sun kengät ja tuu. Ei vastalauseita." hän virnistää. Otan kenkäni ja ahtaudun ulos ikkunasta jättäen sen hieman raolleen että pääsen...