Moikkuu pitkästä aikaa! Sori ku on taas kestäny uuden osan tekemisessä mut en oo vaa yksinkertasesti ehtiny kirjottaa tätä ku mul oli hetki sitte ripari & rippijuhlat🥳anyway vähä erilainen osa joten kertokaa ihmeessä mitä tykkäätte ja muistakaa voteta jos tykkäsitte luvusta. Koitan tehä mahdollisimman nopeesti uuden osan mut saa nähä meneekö uudet 2 viikkoo xD ja musta tuntuu et kukaan ei ees lue näit mun höpinöitä mut ihasama lmao ja tuli kans aika myöhää et sori siit😅
enjoy! <3
***
Kylmä, märkä ja ennen kaikkea masentava Suomi.
Mun ensimmäiset ajatukset kun laskeuduttiin Suomeen. Espanjassa oli lämmin, Al ja sen kaveriporukka, ilmaista jäätelöä, meri ja siellä ei ollut koulua. Nyt kun oon tullut Suomeen täällä kaikki tuntuu menevän päin vittua. Stella päivittää snäppiä koko ajan sen saatanan Artun kanssa ja muu porukka on varmaa jo unohtanu mut ja mun olemassaolon, täällä ei todellakaan oo lämmin, merivesi on yhtä kylmää kuin jäätynyt koirankusi, halvin jäätelö maksaa viisikymmentä senttiä ja se on sellanen perkeleen amppari mehujää, jos sitä edes voi jäätelöksi laskea ja kaikista pahinta niin koulu alkaa taas huomenna. Voi vitun vittu.
Saavuttuamme vihdoin kotiin kolmen tunnin junamatkan jälkeen, soitan Elliotille koska lupasin soittaa kun tulen kotiin. Hän ei sentään ole unohtanut mua, vielä.
"Wassup." Elliot sanoo hymyillen vastattuaan soittooni.
"Eikai tässä, miten menee?" kysyn mielenkiinnosta sillä en hirveästi ehtinyt kysyä keltään kuulumisia Espanjassa ollessani.
"Iha jees mut halusin kysyy et lähetkö pelaa futista? Oot parempi ku kukaa mun frendeist." hän virnistää.
"Joo voisin vaikka lähteekki. En oikee jaksa veljii." hymyilen.
***
"En kestä kui hyvä oot oikeesti futikses." Elliot sanoo hengästyneenä avatessaan nappiksiensa nauhoja.
"Älä jaksa." naurahdan sillä en ole juuri ikinä ollut hyvä ottamaan kehuja vastaan.
"Eiku for real. Haluuks lähtee mun kaa syömää joku päivä?" hän kysyy.
"Siis pyydätkö sä mua treffeille?!" naurahdan hieman sarkastisesti.
"No jos sä haluut et ne on treffit." hän virnistää.
"En mä sitä tarkottanu idiootti." tuhahdan.
"Mut voin kyl tulla jos tarjoot. Oon ton Barcelonan reissun jälkee ihan puilla paljailla." jatkan naurahtaen."Anything for you darling." hän iskee silmää.
"Lopeta ennen ku oksennan." sanon irvistänen naamaani.
"Tykkäät kuitenki." hän virnistää.
"Mä hakkaan sut kohta."
***
Ei perkele. Normaali kouluarki alkaa taas ja vituttaa kävellä näistä ovista sisään. Tänään oli niin kylmä että piti laittaa herranjestas takki päälle. Seki vielä että ekalla tunnilla meillä on matikkaa joka ei kiinnosta mua pätkän vertaa. Stella on tänään ilmeisesti kipeänä joka ei haittaa mua ollenkaan since hän on alkanut hengaamaan Artun porukassa. Täynnä juntteja. Saga sen sijaan menee sen vitun Leon kanssa koko ajan. Max on hammaslääkärissä ja Eliotilla taitaa olla äikkää joten Edvin on mun ainut kaveri tällä tunnilla.
"Kato Lily long time no see." Edvin hymyilee ja halaa minua.
"Sano pliis et voit istuu mun vieres. En haluu kenkää Oskarin viereen." anelen. Oskari on se tyyppi joka haisee ihan hiton pahalta ja on kunnon hikke koulussa ja eihän siinä mitään väärää oo mutta jotenki tuntuu et ne fiksuimmat on niitä rasittavimpia. Sä oot joko tyhmä ja hauska tai tylsä ja fiksu.
YOU ARE READING
mí amor
RomanceSe on Elliot mut mitä vittua se täälä tekee? Avaan varovasti ikkunan. "Mitä vittua sä teet?" kysyn kuiskaten. "Ota sun kengät ja tuu. Ei vastalauseita." hän virnistää. Otan kenkäni ja ahtaudun ulos ikkunasta jättäen sen hieman raolleen että pääsen...