4. Voi vittu

1K 28 10
                                    

Herään aamulla jostain muualta kuin kotoa ja tuijottelen seinää. En yleensä juo näin paljoa mitä join eilen. Hirvee darra. Mulla kestää hetki prosessoida että missä oon. Yhtäkkiä ovesta tulee sisään Elliot. "Ai katos neiti on vihdoin herännyt." hän sanoo ja ojentaa minulle särkylääkkeen ja vesilasin. "Aattelin et varmaa tarvit tota sen alkoholimäärän jälkeen." hän virnistää.
"Öö joo kiitos." sanon ja nielaisen särkylääkkeen. "Mitä kello on?" kysyn Elliotilta joka istuu viereeni.
"11:39."
"Voi vittu. Lupasin olla kotona kello 12." sanon ja kerään tavaroitani. "Voinks muuten lainata sult jotku housut ku en oo taas aatellu yhtää?" naurahdan.
"Toki." Elliot hymyilee ja antaa minulle kollarit.
Puen vielä päälle ja menen alakertaan. "Öö kiitti viel kaikest oisin varmaa viettäny mun yön jossai hiton puskassa ilman sua." nauran.
"Siis joo ei mitää tykkään pelastaa muijii kiperistä tilanteista." hän vinoilee ja pyöritän vain silmiäni.
"No nähää joskus." huikkaan ja lähden talosta. Katson puhelimeltani että missä olen sillä yllätys yllätys en hirveästi muista minne lähdimme bileistä. Yllättäen talo olikin aika lähellä omaani mutta silti matkaan menisi kävellen 10 minuuttia. Juoksen kotiovelleni ja katson kelloa "12.13". Avaan oven ja yritän luikkia veljieni ohi, jotka pelaavat fifaa, koska en halua mitään hiton kyselytuntia ja tajuan myös että minulla on päällä Elliotin paita ja housut, vittu. Juuri kun olen rappusten kohdalla kuulen Patricin takanani. "Lily minne kuvittelet meneväs? Sun pitää kertoo meille niist bileist. Eikai ketää pidä lyödä turpaa?" hän kysyy tiuhaan tahtiin.
"Ihan hyvin meni ketään ei pidä lyödä turpaan." huokaisen ja olen lähtemässä ylös.
"Kenen noi vaatteet on?" Oscar kysyy kulmiaan nostaen.
"Ne on Stellan." valehtelen, sillä jos kertoisin siitä että olen nukkunut pojan kanssa samassa sängyssä, en tiedä kumpi kuolisi ensin, minä vai se poika.
"Mistä lähtien Stella on käyttänyt noin isoja vaatteita?" Patric yhtyy keskusteluun.
"Nää on kai sen isoveljen vanhat tai jotai." vastaan kohautan olkiani.
"Niin varmaa."
Huokaisen ja lähden yläkertaan sillä minua ei voisi vähempää kiinnostaa jatkaa tätä keskustelua. Vaihdan vaatteet ja hyppään sängylleni. Avaan snäpin ja nään että Elliotilta on tullu chatti.

elliot🤟🏻
onks sul iigeetä? :)

Minä
mitä sä sillä

elliot🤟🏻
no alkaisin seuraa sua🙄

Minä
no okei se on lilydevonnee

Yhtäkkiä instaan tulee ilmoitus "elliotgonzalez alkoi seuraamaan sinua" kiva. Alan seuraamaan myös häntä ja katson hänen kuviaan. Tätä voisi ehkä kutsua stalkkaamiseksi mietin huvittuneena.

elliotgonzalez

♡ 💬 ⌲   patricwilliam ja 367 muuta tykkäävätelliotgonzalez  nättiiiNäytä kaikki 32 kommenttiapatricwilliam welii❤️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

💬 ⌲ patricwilliam ja 367 muuta tykkäävät
elliotgonzalez nättiii
Näytä kaikki 32 kommenttia
patricwilliam welii❤️

mí amorWhere stories live. Discover now