Aamupalan jälkeen kävelimme ulos jossa odotti myös muut ysiluokkalaiset.
"Noniin nuoret tänään mennään kalastamaan! Teidät jaetaan kymmeneen eri veneeseen ja nyt kuulet omasi. Ykkös veneeseen Max, Jessica, Amelia, Saga ja Leo. Kakkos veneeseen Stella, Lily, Gabriel, Jonatan ja Adrian. Kolmoseen Siiri, Helmi, Elliot, Elias ja Mia..."
Okei. Onneksi pääsin samaan Stellan kanssa ja saan vihdoin hetken ilman Elliottia. Hän on kyllä ihan hauskaa seuraa mutta hetki ilman häntä on ihan hyvästä. Katsoin Elliottia jonka naamalla oli suuri järkytys kun kuuli että koulun "cooleimmat" eli ärsyttävimmät Siiri ja Helmi olivat hänen kanssaan samassa veneessä. Hän huomasi minut ja muotoili suullaan sanat "apua". Minä vain naurahdin.
Kalastusreissullamme emme saaneet Stellan kanssa yhtään kalaa, mutta emme kyllä hirveästi yrittäneetkään. Pojat vain huusivat meille koko ajan kun emme osanneet pitää turpiamme kiinni. Kokoonnuimme taas aukiolle ja Elliot käveli kohti minua.
"No tuliko kalaa?" naurahdan.
"No arvaa. Vitun Siiri ja Helmi vaan pommitti mua koko sen saatanan ajan jollain paskoilla kysymyksillä kuten esimerkiksi "kuka on koulun hyvännäkösin?" "kumpi meist on nätimpi?" "ooks sinkku?" "mikä sun iigee on?" niiku ne on nii tylsii ettei mitää rajaa. Mites teijän?"
"No ei saatu kyl kalaa mut kumpi sit on sun mielest nätimpi Siiri vai Helmi?" kysyn pienen virneen saattelemana.
"No ei vittu kumpikaa molemmat sellasia basic pick me girl bitches."
Tämän jälkeen menimme kaikki syömään ja sitten vain nautimme olosta Stellan kanssa. Eli otimme aurinkoa, uimme, heitimme tikkaa ja pelasimme mölkkyä.
"Missäköhän pojat on?" pohdin ääneen noustessani pois vedestä. Kuulostan varmaan todella rakastuneelta mutta en ole. En edes ihastunut.
"Vai että on meidän Lilyllä ikävä Elliottia?" Stella vinoilee ja näytän hänelle kansainvälistä käsimerkkiä.
"Älä väitä ettetkö ikävöis sun bestie Arttuu." vinoilen puolestaan minä ja Stella heittää tästä hyvästä päälleni vettä.
Perjantai
Olimme juuri palaamassa bussilla koulun pihaan ja olin pyytänyt Oscaria hakemaan minua. En ollut jutellut Elliotille sen enempää leirillä muuta kuin ihan perus asioita. Toisaalta miksi pitäisi puhuakkaan. Nousin bussista ulos, otin kamani ja suuntasin Oscarin autolle. Kuulin jo kaukaa auton kovat bassot ja huomasin kuinka moni katsoi autoa halveksuen. Tottakai hänen täytyi nolata mut taas.
"Kiva nähä pitkästä aikaa." Oscar sanoo kun nousen autoon.
"Oscar me nähtiin viimeks toissapäivänä." naurahdan ja avaan hiukseni ponnarilta.
"No en oo tottunu olemaan erossa susta näin kauaa. Oot korkeintaan yötä Stellalla." ja tottahan se on. En ole ikinä poissa kotoa enempää kuin yhden yön.
Parasta oli se että koulua ei ollut enää tänään, Oscarin piti lähteä luennolle ja loput veljet ovat koulussa joten olen yksin kotona. Se on parasta koska silloin voin huoletta laulaa suihkussa ilman että kukaan tulee nauramaan tai säikäyttämään minua, saan syödä kaikki herkut ilman pelkoa niiden jakamisesta ja mikä parasta, pääsen katsomaan telkkaria sillä lähes aina jätkät pelaavat fifaa tai katsovat jotain tyhmää marvel elokuvaa. Pidän enemmän kaikista barbileffoista.
Yhtäkkiä saan ilmoituksen puhelimeeni "max <3 lisäsi ryhmään "luuserit ja tytöt" henkilön elliot". Tuo "luuserit ja tytöt" on meidän porukan keksimä ryhmä snäpissä. Siihen kuuluu minä, Stella, Saga, Edvin, Max ja näemmä nyt myös Elliot. Jep jep.
YOU ARE READING
mí amor
RomanceSe on Elliot mut mitä vittua se täälä tekee? Avaan varovasti ikkunan. "Mitä vittua sä teet?" kysyn kuiskaten. "Ota sun kengät ja tuu. Ei vastalauseita." hän virnistää. Otan kenkäni ja ahtaudun ulos ikkunasta jättäen sen hieman raolleen että pääsen...