12. Ananas pitsassa

796 24 34
                                    

"Lily aamupalalle!" kuulen äidin huutavan ja raoitan vihdoin silmiäni. Nousen nopeasti ylös istumaan sängyn laidalle ja päässäni pyörii. Alhaiset rauta-arvot varmaankin.

"Tulossa!" huudan takaisin ja alan valita asuani aamupalalle.

Eilen oli niin hauska päivä. Katsoimme porukalla vielä jonkun tylsän toimintaleffan jonka jälkeen Alexandro saattoi minut takaisin hotellille. Tänään tapaisin kuulemma hänen pikkusiskonsa Carmenin.

Nappaan puhelimeni käteeni ja huomaan Elliotilta tulleet viestit.

elliot <3
miten menee??
millon tuut takas?
vastaaaaaaaaa

Minä
sorii on vaa tapahtunu nii paljo kaikkee nii en oo ees kattonu puhelinta😅ihan hyvin menee ja oon tavannu uusii kavereit! ja tullaan kai lauantaina

ok laita viestii sit ku oot taas suomes

Aamupalalla on vaikka mitä. Oli mehua, hedelmiä, pekonia, munakokkelia, leipää, jogurttia, kahvia, pikku leivonnaisia, nutellaa sekä erilaisia myslejä.

Aamupalan jälkeen päätin lähteä altaille sillä Alexandro ja Carmen ovat koulussa puoli kolmeen asti joten minulla olisi hetki vapaata aikaa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aamupalan jälkeen päätin lähteä altaille sillä Alexandro ja Carmen ovat koulussa puoli kolmeen asti joten minulla olisi hetki vapaata aikaa. Laitan päälleni bikinit ja suuntaan kohti altaita.

Altaita oli yhteensä kolme ja pore-altaita neljä. Alue oli koristeltu upeasti kasveilla ja tunnelma oli upea. Lapsia oli onneksi vain vähän sillä hotelli oli ehkä enemmän aikuisemmille tarkoitettu.

Valitsin vapaan aurinkotuolin ja aloin levittämään aurinkorasvaa sillä asteita oli jo kaksikymmentäviisi ja puhelimen uv-indeksi näytti kuutosta

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Valitsin vapaan aurinkotuolin ja aloin levittämään aurinkorasvaa sillä asteita oli jo kaksikymmentäviisi ja puhelimen uv-indeksi näytti kuutosta. Avasin aurinkovarjon siten että penkki pysyy varjossa ja lähdin hakemaan juotavaa.

Tunnin auringonoton jälkeen päätän mennä uimaan. Jalkapohjani huutavat hoosiannaa kuuman lattian takia joten kiire veteen on kova. Hyppään virkistävään veteen ja tunnen kuinka viileys valtaa kehoni. Nousen ylös istumaan altaan reunalle ja huomaan kuinka Patric kävelee kohti altaita joten heilutan kättäni hänen suuntaansa.

mí amorWhere stories live. Discover now