16. Koputus

834 31 19
                                    

Hejsan taas kaikille🫶🏼kiitos aivan älyttömästi kaikesta palautteesta mitä oon näihin lukuihin saanut arvostan paljon❤️ku alotin kirjottaa tätä en ois IKINÄ uskonu et tää sais yli 100 lukuu joten kiitti siit! <3 tosiaan nyt uutta lukua ja tästä eteenpäin kirjoitan noi kaikki espanjaksi sanotut jutut tonne kommentteihin niin ei tarvi niitä erikseen kääntää :)

enjoy!!

***

"Siis hä? Sun eksä?" kysyn ihmeissäni.

"Joo..."

"Mihin teidän juttu kaatu?"

"Voidaanko puhua jostain muusta?" Elliot kysyy hieman turhautuneena.

"Kerro plii-"

"Miten sun treenit meni?" Elliot keskeyttää ja ohittaa koko puheeen aiheen. Huokaisen sillä tiedän etten saa Elliotista juuri nyt enempää irti.

"Ihan ok." vastaan tylysti. Loppu matka (joka oli onneksi lyhyt) kului kiusallisessa hiljaisuudessa, mutta onneksi hetken kuluttua Elliotin mauto kääntyy kotipihaan.

"Kiitti viel hei kyydeist ois ollu iha hiton perseestä pyöräillä satees." naurahdan noustessani ulos.

"Ilo oli minun puolellani." hän väläyttää hymyn ja ajaa pois.

"Katos Lily in da house! Mites meni reenit?" Lucas kysyy astuessani sisään ovesta.

"Iha ok." vastaan tylsästi.

"Taisit saada taas tolta hurmuripojalta kyydit." hän virnistää.

"Sinuna en sanois mitään herra tykkään mun vanhasta naapurista." tirskahdan.

"Häh? En tiiä mistä puhut." Lucas yrittää esittää hämmentynyttä.

"Älä puhu paskaa." naurahdan irrottaessani nappiksiani pois jaloistani.

"Kuka kerto?" hän kysyy heti vakavammalla äänensävyllä.

"Pikkulinnut." virnistän ja kipitän kylpyhuoneeseen.

Rakastan pitkiä viileitä suihkuja treenien jälkeen. Olo tuntuu niin ihanalta ja kevyeltä siitä hetkestä lähtien kun astun suihkun alle. Pesen hiuksiani samalla kun hiki ja kaikki ylimääräinen lika valuu lattikaivosta alas. Hetken päästä kuulen Lucasin huutavan Patricin nimeä ja repeän aivan täysin. Sori Patric et tuut hakatuks mun takii mut en voinu vastustaa kiusausta.

***
Istun sängylläni söpöt yökkärit päällä ja karvasukat jalassa. Pöllin Lucasilta ylijääneitä sipsejä sillä hän on ainut jolla on hyvä sipsimaku. Oscar tykkää niistä helvetin pahoista salt and vinegar sipseistä ja Patric ei edes syö sipsejä vaan popkorneja! Vittu POPKORNEJA?!!? Se äijä on kyllä yks täysi sekopaatti. Patric myös juo persikka jääteetä?! Oudompaa ihmistä saa hakea. Muistan että aina pienenä kävin yöllä syömässä kaikkien sipsit ja aamulla syytin aina naapurin koiraa. Sipsit jouduttiin lopulta piilottamaan joka yö eri paikkaan sillä vaikka ne olisivat olleet kuinka korkealla tahansa olisin silti aina keksinyt tavan päästä niiden luo. Lucas tykkää onneksi edelleen samoista sipseistä eli heartseista. Selaan tiktokkia kunnes huomaan ilmoituksen Elliotilta.

elliot <3
tuu meille yöks

Minä
en

elliot <3
:(
miks

Minä
yks sana:
veljet.

elliot <3
mul on ikävä

mí amorWhere stories live. Discover now