2. Uusi poika

1.3K 34 5
                                    

Tunnen tuulen viileyden kasvoillani. Yhtäkkiä hymyilen kun huomaan oman kaveriporukkani kävelemässä minua kohti. Juoksen halaamaan Stellaa, koska emme ole nähneet pitkään aikaaan hänen lomansa takia. Hänellä on rikkaat vanhemmat ja lähtevät aina kuukaudeksi johonkin lämpimään. Tänä vuonna he olivat Italiassa Sisiliassa.
"Ihana nähä pitkäst aikaa" Stella sanoo ja hymyilee.
"Samoin ihana nähä!" sanon ja rutistan häntä lujaa. 
"Kyllä muakin voi halata." Edvin sanoo ja esittää loukkaantunutta.
"In your dreams. Haiset niin pahalta nii en viitti." töksäytän ja kaikki alkoivat nauramaan. Tiesin että hän ei ottaisi tätä pahalla, sillä heittää itsekin useasti ronskimpaa läppää.

Halaan jokaista jengin jäsentä vuorotellen ja olen niin iloinen että koulu alkaa vihdoin. Huomasin myös että kouluun oli tullut muutama uusi oppilas ja he näyttävät ihan mukavilta. Yhdellä uudella pojalla oli niin ihanat tummat piirteet ja pähkinäiset silmät. En silti enää luota poikiin sen jälkeen kun eksäni petti minua useasti.

"Mennäänkö tunnille?" kysyn ja lähdemme kohti matikan luokkaa. Vihaan matikkaa koska olen siinä todella huono. Veljeni yrittävät kyllä auttaa mutta en ikinä pysty keskittyä. Vitun adhd.
Luokassa istun tottakai Stellan vieressä, sillä hän sentään ymmärtää matikkaa.
En pysty keskittyä ja pakko mennä vessaan.
"Mä käyn nopee vessas." huikkaan opettajalleen joka vain nyökkää suuntaani. Käyn vessassa ja päätän jäädä vielä norkoilemaan käytäville, kun opettajat ovat tunneillaan.
"Katos Patricin sisko eikö." pojan ääni naurahtaa takani.
"Vittu sain jonkun saatanan sydärin. Ja kuka sä edes oot" kysyn. Tajusin että poika oli juuri se sama ketä katsoin aamulla ulkona.
"Elliot, hauska tutustua." Elliot sanoo ja ojentaa kätensä kätelläkseen.
"Ja mistä sä tiesit mun veljen?" kysyn ihmeissäni ja kättelen takaisin.
"Hengattii loppukesäst Patricin kaa samas porukas ja se kerto et sillä on sisko ja näytti kuvaa susta." hän hymyili.
"Aa no kiva."
"Eksä aijo kertoo sun nimee?" Elliot naurahtaa.
"Ainii öö oon Lily." vastaan hieman nolona.
"Muuten mitä teet tääl käytäväl tunnil?" Elliot kysyy.
"En pysty keskittyy matikan tunnil koska adhd. Ent sä?"
"Nosiis en löydä mun luokkaa nii päätin vaa luovuttaa." hän nauraa.
"Mä voin auttaa." vastaan.
"Ei tartte ku ei tää koulunkäynti oo muutenkaa mun juttu."
"Muuten millon oot oikee muuttanu tänne?" kysyn.
"Nosiis asuin oulus sit mun vanhemmat eros ja mutsi muutti tänne." hän vastaa.
"Aa okei."
"Muuten saan mä sun snäpin et voidaa puhuu joskus toistekki?" Elliot kysyy hymyillen.
"Öö joo toki." sanon ja annan hänelle snäppini.
"No näkyillää." hän sanoo ja lähtee kävelemään.

Katsoin kelloa ja tuntu loppuu ihan just joten menin odottelemaan Stellaa ja Sagaa luokan ulkopuolelle. Ovi avautuu ja tytöt kävelevät minua kohti.
"Hei me kuultiin tunnilla että Edvin pitää perjantaina bileet! Kai säki tuut sinne Lily?" Saga kysyy innoissaan.
"Öö en nyt tiiä." vastaan koska vihaan bileitä yli kaiken koska pelkään biletykseni lähtevän lapasesta. Muuten rakastan bileitä ja niiden tunnelmaa.
"No tottakai sä tuut! Mäkin meen." Stella vastaa ja tökkää minua kylkeen.
"No kai mä sit tuun." sanon ja tytöt alkavat hurrata.
"Jes!"

elliotgonsalez on lisännyt sinut kaveriksesi!
Vitun kiva, ajattelen mielessäni.

elliot🤟🏻
moikkuu tääl elliot ja aattelin vaa kysyy et kai tuut niihi bileisii edvinil?

Minä
Siis joo kai mä tuun

elliot🤟🏻
awesome nähää siel :)

Tottakai Elliotki tulee sinne.

**********
Words: 506
Sori ku tälläne vähä lyhyempi luku mut joo lupaan et ens luvus alkaa tapahtuu :)

mí amorWhere stories live. Discover now