Se on Elliot mut mitä vittua se täälä tekee? Avaan varovasti ikkunan.
"Mitä vittua sä teet?" kysyn kuiskaten.
"Ota sun kengät ja tuu. Ei vastalauseita." hän virnistää.
Otan kenkäni ja ahtaudun ulos ikkunasta jättäen sen hieman raolleen että pääsen takaisin. Ulkona minua odottaa Elliot.
"Noni kerro jo mikä homma." tivaan.
"Öö en mut voin kertoo et vien sut yhteen hiton kivaan mestaan." hän sanoo.
"Eli metsään missä sä voit murhata mut?"
"Just niin." Elliot virnistää ja viittoo minua mukaansa.
Kävelen hänen perässään miettien että onkohan tässä mitään järkeä. Yöllä ulkona pojan kanssa jonka olen tuntenut alle kaksi viikkoa. Jos veljeni näkisivät tämän, niin Elliot ei olisi enää kauaa elossa. Kävelemme rannan ohi metsäreitille joka johtaa loppujen lopuksi kalliolle. Kalliolta on suora näkymä järvelle ja pakko sanoa että paikka on todella upea.
"Niin nytkö sä otat sen veitsen esille ja murhaat mut?" kysyn huvittuneena. Hän vastaa vain pelkällä naurahduksella.
"Voitsä oikeesti kertoo et mitä hittoa me tehään täällä." kysyn.
"Tulin näyttämään sulle upeen auringonnousun." hän hymyilee.
"Mut eihän aurinko nouse ainakaan kolmeen tuntiin?" ihmettelen.
"Nimen omaan. Siks otin mukaan pari vilttiä, kaakaota ja mun puhelimen et voidaan kattoo jotain leffaa." hän hymyilee ja levittää viltin kalliolle.
"Oikeesti? Vähänks siistii." innostun. Elliot laittaa toisen viltin kalliolle ja osoittaa minua istumaan hänen viereensä.
"Mikä leffa katotaan?" hän kysyy ja ojentaa minulle kaakaomukin.
"Voidaanks kattoo vaik vaiana? Mun lemppari." kysyn.
"Uuu muija tykkää prinsessaleffoist. Arvostan." hän sanoo virne naamallaan ja etsii leffan puhelimestaan.
Alamme katsoa leffaa ja pakko sanoa että tunnelma on hyvin mukava. Ainut miinus puoli on se, että alkaa tulla hieman kylmä. On kuitenkin elokuu ja tulin ulos yöllä pelkällä t-paidalla. Elliot huomaa selkeästi kylmyyteni.
"Haluuks lainata mun hupparii?" hän kysyy hymyillen.
"Öö no siis voin mä." änkytän. Hän ottaa paitansa pois ja huomaan hänen vatsalihaksensa. Valitettavasti hän huomasi tuijotukseni.
"Taas muija oikee kuolaa mun perää." hän virnistää ja ojentaa hupparinsa minulle.
"Taas äijä luulee itsestään liikoja." naurahdan ja puen hupparin päälleni. Yllättäen hupparini on taas aivan järkyttävän iso, että se alkaa olla jo hieman huvittavaa.
Katsomme vaianan lisäksi vielä mulan kakkosen koska sekin on todella hyvä elokuva. Katson kelloa ja se on jo viisi aamulla. Alkaa pikkuhiljaa tulemaan kirkasta ja aurinko alkaa pikkuhiljaa nousta.
"Vau. Tää on nii nättii." sanon ja käperryn vilttiin. Tunnen että Elliot tuijottaa minua joten käännän päätä häntä päin ja hän vain hymyilee suloisesti. Eikai juuri sanonut että suloisesti?!!!? No meni jo.
"Mistä muuten tiiät tän paikan?" kysyn.
"Olin tääl loppukesäst leirillä ku mutsi aatteli et saisin kavereita tai jotai. Sit vaa karkasin yöllä mun huoneesta ja lähin kattoo auringonnousuu ku en saanu unta ja sit vaa löysin tän paikan."
"Ahaa eli sen takii sä tiesit et miten huoneesta karataan." naurahdan. "Ja miks muuten halusit tuoda just mut tänne?" kysyn ihmeissäni.
"Sovitaa et tää on vaikka palkka siit et olit hyvä pari tänää niis tehtävis." hän naurahtaa. Hymähdän vastaukseksi.
YOU ARE READING
mí amor
RomanceSe on Elliot mut mitä vittua se täälä tekee? Avaan varovasti ikkunan. "Mitä vittua sä teet?" kysyn kuiskaten. "Ota sun kengät ja tuu. Ei vastalauseita." hän virnistää. Otan kenkäni ja ahtaudun ulos ikkunasta jättäen sen hieman raolleen että pääsen...