Tässä osassa tulee mainintaa päihteistä, joten jos koet sen triggeröiväksi niin skippaa tää :) lav juu <3
*****
On vihdoin perjantai ja mieleni pyörii vain bileissä. Pelkään että biletykseni lähtee aivan lapasesta, koska rakastan bileitä, mutta en oo käynyt bileissä pitkään aikaan. Nyt bileisiin on enää 2 tuntia ja mietin, että mitä laitan päälle. Laitan päälle pinkin ihonmyötöisen mekon ja otan mukaan valkoisen käsilaukun.Mielestäni asu on ihan söpö.
"Lucas! Lähetää." huudan isoveljelleni ja laitan tennarit jalkaan. En ole ikinä pitänyt korkokengistä.
"Lily. Mikä vittu toi "mekko" on olevinaan?" Lucas kysyy tuomitsevasti.
"Rauhotu Lucas ja anna mun olla."
"No okei mutta jätkiin et koske! Ok?"
"Joojoo."Nappasimme vielä Stellan ja Sagan matkalta ja tulimme Edvinin talolle.
"Ei sitte liikaa viinaa! Ja muista Lily mennä Stellalle nukkuu!" Lucas huutaa vielä peräämme.
"Oikeesti lopeta jo Lucas kyl mä hoidan!" huudan ja kävelemme sisälle taloon.Talo on hieno ja iso. Näen paljon ihmisiä ja jopa tanssilattian. Yhdessä kulmassa on bear pong ja nään siellä ehkä 10 ihmistä. "Haittaaks jos meen mun toisten kavereiden kaa? Tuu vaa sit mukaa jos haluut." Stella kysyy ja hymyilee.
"Siis joo tuun ehkä hetken päästä." vastaan. Saga lähtee juoksemaan jätkien perään, ylläri. Jotkut nuoleskelevat penkillä, jotkut pelaavat fifaa ja osa vain ryyppää keittiössä. Ja sitten nään myös... Elliotin.
"Kato vihdoin sä tulit. Näytät hyvältä." Elliot sanoi hymyillen.
"Joo moi ja kiitti. Et säkää hassummalta näytä." vastaan hymyillen.
"Ootsä yksin tääl?" Elliot kysyy katsoen ympärillensä.
"Nosiis oon Stellan ja Sagan kaa mut ne lähti jonnekki." vastaan.
"No haluuks sit tulla mun kaa vaik tanssii tai jotai?" hän kysyy pieni virne naamallaan.
"No vaikka. Ei oo parempaakaan tekemistä." naurahdan.Elliot ojentaa kätensä ja kävelemme tanssilattialle. Kaiuttimista soi tällä hetkellä crazy in love ja tanssimme Elliotin kanssa. Hänellä on niin ihanat suklaanruskea silmät ja syötävänsuloinen hymy. Hetken tanssimisen jälkeen kysyn: "Voidaanko mennä juomaan jotain? Mulla on jano."
"Joo mennää ihmees." Elliot vastaa ja kävelemme keittiöön.
Keittiö on aika tyhjä juuri alkaneen pullonpyörityksen takia. Koska olen jo ysiluokalla ajattelin juoda hieman enemmän koska en ole pikkuvauva enää. Otan muutamaa eri alkoholisekoitusta kaapista, kaadan ne mukiin ja juon ykkösellä alas.
"Okeiii muijal oli tosiaa jano!" Elliot naurahtaa.
"Joo lupasin et en juo mut yhtäkkii alko tehä mieli. Sori."
"Ei se midii en juo muutenkaa nii oon mielelläni yhen skidin lapsenvahti." Elliot virnistää.
"Heiheihei toi oli jo aika loukkaavaa." vitsailen ja tunnen kuinka viina nousee päähän.
"Mennäänkö takas tanssii?" kysyn.
"Mennää vaa!"Menemme tanssimaan ja juon hieman aina välillä. Yhtäkkiä tanssimisesta alkaa tulla hieman vaikeaa ja horjahdan, mutta Elliot saa minusta kopin.
"Ookeiii taidat olla pikkasen kännissä." hän naurahtaa.
"Öööö en oo yhtään!" väitän vastaan vaikka tiedän hänen olevan oikeassa.
"Missä muuten nukut tän yön?"
"Ööö Stellalla, mut en oo kyl nii varma enää ku se on yleensä aika täynnä porukkaa." vastaan hieman haikeana koska en tiedä minne menen nukkumaan.
"Tuu meille! Oon yksin ja et sä kyl voi kotiinkaa mennä." Elliot ehdottaa.
"Iha mitä vaan teen nii mun veljet tappaa mut. Mut ei mulla oo kai vaihtoehtoja."
"Hei ei se oo mikää maailmanloppu! Mä pidän susta huolen."
"No okei." sanon ja lähdemme ulos talosta. Elliot laittaa puolestani vielä viestin Stellalle että sain toisen yöpaikan ja olen kunnossa.
"Sä oot kyl ihan kunnon kaatokännis." Elliot nauraa kun tartun häneen kiinni koko ajan pysyäkseni pystyssä.
"Häh en en ollenkaan." sanon ja yritän kävellä itse mutta kaadun nurmikolle ja alan nauraa.
"Ootsä kyl aikamoinen tapaus." Elliot nauraa.
"Haaaista vittu." soperran Elliotille jotain kännipäissäni. Sitten hän nostaa minut reppuselkään ja kävelemme hänen talollensa.Hän avaa talon oven ja päästää minut alas.
"Wow. Aika hiton siisti kämppä." totean ja ihmettelen talon minimaalisuutta.
"Nojoo ihan meedium." Elliot naurahtaa.
"Missä sun äiti muuten on?" kysyn.
"Nosiis salee jossai työreissul ku se on pilotti nii se on tosi harvoin kotona."
"Siis munki vanhemmat on pilotteja!" sanon naurahtaen.
"Vähäks nättii." hän vastaa naurahtaen.
"Muuten mistä se sun sukunimi tulee? Ei oo hirveen suomalainen." naurahdan.
"Nosiis faija on Meksikosta ja halus mulle sen sukunimen."
"How cool oikeesti. Osaaks puhuu espanjaa?" kysyn innoissani.
"Eres hermoso." hän sanoo virnuillen.
"Ja mitäköhän vittua tuo mahtaa tarkoittaa?" naurahdan.
"En kerro." hän sanoo ja vinkkaa minulle silmää. "Haluuks muute mennä suihkuu?" hän kysyy.
"Siis joo jos siit ei oo mitää haittaa."
"Ei tietenkää. Suihku on heti oikeel ku meet rappuset ylös ja siin pitäis kans olla puhtait pyyhkeit."
"Ookoo." sanon ja lähden kävelemään rappusia ylös. On hieman vaikeaa kuitenkin kävellä rappusia ylös ympäripäissään.Suihkun jälkeen tajuan että mulla ei oo mitään muita vaatteita ku se mekko. "Ööh Elliot voinks lainaa sult jotai vaik t-paitaa ku ei nyt satu olemaan muita vaatteita mukana?" naurahdan hieman nolona.
"Joo venaas." Elliot sanoo ja ojentaa hetken päästä oven raosta ison "gorillaz" merch paidan.
"Kuunteleksä gorillazii?" kysyn innokkaana.
"Joo yks mun lempibändeist."
"Sama!"Puen paidan päälleni ja koska olen 157cm ja Elliot varmaan 185cm, paita on minua melkeen polviin asti. Laitan hiukseni kiinni vielä sotkunutturalle ja tulen ulos vessasta. Elliot makoilee sängyssään puhelimellaan. "Haittaaks sua jos nukutaan samas sängys?" hän kysyy vilpittömästi.
"Öö ei varmaa." sanon.
"Siis voin mä nukkuu alhaallaki jos haluut." hän sanoo.
"Siis ei mua haittaa yhtää kunhan saan nukkuu seinän puolel." virnistän.
"Siit vaa." Elliot naurahtaa.
Kömmin sänkyyn ja katson vielä kelloa ja se on melkein puoli kaksi yöllä. Vedän peiton päälleni ja Elliot sammuttaa valot. "Öitä." hän kuiskaa. Laitan silmäni kiinni ja nukahdan melko nopeasti.*********
Words: 876
Tosiaa koitan tehä näitä lukuja nyt mahollisimman paljo kerral nyt ku on viel motivaatioo :)
YOU ARE READING
mí amor
RomanceSe on Elliot mut mitä vittua se täälä tekee? Avaan varovasti ikkunan. "Mitä vittua sä teet?" kysyn kuiskaten. "Ota sun kengät ja tuu. Ei vastalauseita." hän virnistää. Otan kenkäni ja ahtaudun ulos ikkunasta jättäen sen hieman raolleen että pääsen...