Oli keskiviikkoaamu ja heräsin siihen että Oscar riuhtaisi (taas kerran) peiton pois päältäni. Haistattelin hänelle vitut ja aloin pohtimaan asuani täksi päiväksi. Jotain mukavaa koska istuisin kuitenkin suhteellisen kauan bussissa. Päädyin lopulta t-paitaan ja legginseihin. (Jep oon aika tylsä)
Nappasin vielä tavarani ja lähdin vessan kautta alakertaan. Söin taas jotain nopeaa ja otin vielä puhelimeni pois laturista.
"Lucas! Mennään jo. En haluis myöhästyy." sanon turhautuneena koska kello on jo vartin yli kahdeksan.
"Joojoo tuun kohta!" Lucas huutaa ja huokaisen. Lähden ovesta ulos ja kävelen autolle. Autossa Lucas alkaa (jälleen) kertomaan näitä "hyviä" vinkkejään."Okei eli ekana et mee kenenkää jätkän kaa samaan huoneeseen. Tokana et kaveeraa niiden kaa. Kolmantena kerrot mulle jos jotain tapahtuu nii leikkaan niiden pallit irti ja lennätän ne Siperiaan." aloin nauraa.
"Bruh ensinnäkin sä tiiät et mua ei vois vähempää kiinnostaa, toiseks mulla on jo jätkäkavereita ja kolmanneks mitään ei tule tapahtumaan." sanon huvittuneena.
Kiitän veljeäni kyydistä ja kävelen koulun pihaan jossa kaverini oottavatkin jo mua.
"Lily mikä mielipide täst reissust?" Stella hihkuu.
"No veikkaa! Oon venannu tätä koko yläasteen!"
"Sama! Muuten haittaaks jos oon menomatkal Sagan vieres ja sit tulomatkal sun?"
"Joo ei haittaa tykkään istuu yksin. Toivottavasti siihen toiselle paikalla ei vaa istu ketää kusipäätä." naurahdan.Bussi tulee vähän puolen jälkeen eli ihan aikataulussa. Laitan ison laukkuni bussin ala-osaan ja istun vapaalle ikkunapaikalle. Rakastan pitkiä automatkoja vaikka tämä matka kestääkin vain 45-minuuttia. Saga ja Stella istuvat taakseni ja otan kuulokkeet esille. Laitan soimaan lempi biisini eli california love tupacilta. Rakastan old school räppiä ja olen kuunnellut sitä jo pienestä asti. Yhtäkkiä kuulen aika tutun äänen vieressäni.
"Saako tähän istua?" Elliot kysyy ja alan panikoimaan.
"Öö siis ehkä tai siis joo saa." soperran ja alan miettimään kuinka tyhmältä tuo kuulosti.
"Okei mahtavaa." Elliot virnistää ja istuu viereeni. Bussissa oli paljon vapaita paikkoja ja mietin miksi hän halusi istua juuri tähän. Laitan kuulokkeen takaisin korvaan ja hetken päästä kuulen Elliotin kysyvän.
"Mitä kuuntelet?"
Näytän hänelle puhelintani.
"Siis vähänks siistii sä kuuntelet räppii?" hän innostuu.
"Joo mun lempi genre." naurahdan.
"Mun on pakko nähä sun soittolista." Elliot sanoo ja näytän sen hänelle.
"Jumalauta meil on aivan sama maku." hän naurahtaa.
Alan kuuntelemaan uudestaan musiikkia ja mietin että hauska sattuma että kuuntelemme täysin samaa musiikkia. Yhtäkkiä saan snäpin Sagalta. (Kuvitelkaa nää vaa eri näkösiks lmao)
YOU ARE READING
mí amor
RomanceSe on Elliot mut mitä vittua se täälä tekee? Avaan varovasti ikkunan. "Mitä vittua sä teet?" kysyn kuiskaten. "Ota sun kengät ja tuu. Ei vastalauseita." hän virnistää. Otan kenkäni ja ahtaudun ulos ikkunasta jättäen sen hieman raolleen että pääsen...