Elliotin näkökulma
Vituttaa. Vituttaa olla koulussa varsinkin matikan tunnilla, vituttaa se että Lily on siellä Espanjassa ja vituttaa se että mulla on aivan jäätävä nälkä. Onneks tunti loppuu kohta sillä en jaksa tätä paskaa enää yhtään kauempaa.
"Kaikki hyvi?" Edvin kysyy kun olemme päässeet luokasta ulos.
"Entiiä." vastaan totuudenmukaisesti.
"Mikä vituttaa?"
"Se että Lily on tavannu siel Espanjas jonku vitun Alexandron jonka kanssa se näyttää viettävän aikaa aika vitusti. Näin kans et se hengaa jonku ison porukan kaa jossai." mutisen.
"Mikä siin Alexandros on nii ihmeellist?" Max liittyy keskusteluun.
"No se vittu vaikuttaa sellaselta kunnon lepertelijältä joka on vielä iha hiton komeeki. Kunnon sellane naistennaurattaja perkele."
"Pliis Elliot. Luuleks tosiaa et Lily saa sen kaa jossai viikossa suhteen aikaa? Varsinki ku ne joutuis olla kaukosuhteessa eikä Lily oo mitenkää sellane ihastujaihminen. Muutenki jos se vuorenpeikko on sun mielestä hyvännäkönen nii kato ittees. Sun pitäis olla enemmän itsevarma koska Lily ei salee tykkää tollasista epävarmoista paskoista." Edvin sanoo ja naurahdan hieman.
"Kiitti. Mut kai se on pakko sit esittää sellasta hurmuria. Fake it until you make it." nauran ja lyön jätkien kanssa kivet yhteen.
"Missäköhän porukan juorukellot menee?" Max pohtii ääneen.
"Stella varmaan taas sen Artun porukan kaa ja Saga varmaa jossai kulmalla nuolemassa Leon kaa. En ois yhtään yllättynyt."
"Lily tulee kyl olee varmaa aika paskana sit ku tulee takas koska ei näytä Stellaa hirveesti meidän porukka kiinnostavan." Max huokaa.
"Tää. Muuten El et oo vieläkää kertonu et mitä teitte siel piknikil." Edvin sanoo virnistäen.
"Älä vittu käytä tota lempinimee ja ei legit mitää." tuhahdan mutta hymyilen hiukan. En halua kertoa siitä enempää kunnes olemme Lilyn kanssa yhdessä. Ja kyllä olen varma että näin tulee vielä joskus tapahtumaan. Ainakin toivottavasti.
"Älä jaksa kusettaa. Äijä on ollu pelkkää hymyy sen jälkee." hän sanoo ja tuuppaa minua kylkeen.
"En oo kertoos joten turpakii jo." naurahdan ja keskityn puhelimeeni.
"Eli siel tapahtu jotai?" Max innostuu.
"Ei tapahtunut olkaa vaa hiljaa."
"Aivan." pojat sanoivat samaan aikaan nyökytellen epäuskoisesti päitänsä.
"El, Lily on laittanu uuden kuvan iigeeseen." Edvin sanoo hetken päästä ja näyttää puhelintaan.
"Mee kommentoimaa sille jotai!" Max hihkuu.
"No en vitussa! Se salee aattelee et oon joku saakelin pervo." tuhahdan.
"Eikä aattele! Muutenki se Alexandro on kommentoinu jo "gorgeus" ja laittanu pari sydäntäki mukaa." Edvin mutisee.
"No oisit vittu heti sanonu! Meen laittaa sille jotai." otan nopeasti instagramin auki ja huomaan Lilyn laittaman kuvan. Hän on kyllä niin upea.
YOU ARE READING
mí amor
RomanceSe on Elliot mut mitä vittua se täälä tekee? Avaan varovasti ikkunan. "Mitä vittua sä teet?" kysyn kuiskaten. "Ota sun kengät ja tuu. Ei vastalauseita." hän virnistää. Otan kenkäni ja ahtaudun ulos ikkunasta jättäen sen hieman raolleen että pääsen...