#3

216 20 3
                                    


24.10/10AM

POV.Jimin

Nevedel som sa dočkať ako sa konečne s Jinom uvidím naživo. Hrozne mi chyba a ten včerajší sex chát to ešte viac potvrdil. I keď po tom sex chate mi chyba asi viac jeho zadok, ale to sa nemusí dozvedieť. Práve som mal namierené do nahrávacieho šudia v ktorom mám nahrať pesničku s novo vynajdenymi nádejnými rapermi, ktorých nedávno priala naša spoločnosť.
Majú nahrať so mnou pesničku do môjho nového albumu aby som ich preslávil či čo. Nemal som moc má vyber a pri prvom náznaku nesúhlasu z mojej strany by má donútili sa rozísť s Jinom...
Na koľko je najväčšie pravidlo, že kpop idol nesmie s nikom udržiavať milostný vzťah aby nás to nerozptylovalo a venovali svoj veskerý čas iba hudbe.
Jediná záchrana bola to, že s Jinom som už dávno chodil ako som sa prihlásil na konkurz do big hitu...

Privolal som si výťah a čakal než konečne príde a môžem sa odviesť na poschodie v ktorom strávim najbližšie tri dni a potom hurá za Jinom.

Výťah konečne prišiel a s mojim bodyguardom sme mohli do neho vojsť. Slušne sme sa obaja pozdravili ľuďom, ktorí vo výťahu boli snami a stlačil som tlačidlo poschodia na ktoré sme sa chystali.
Milo som sa usmial na svojho bodyguarda.
Vola sa Jackson.

Nemal to v živote ľahké a vlastne ani nieje naozajstný bodyguard, ale raz keď som vychádzal s Jinom z klubu tak nás nejaký chlap prepadol so zbraňou v ruke. Chcel od nás peniaze, ale než som mu stihol všetko dať čo som mal tak tam prišiel Jackson a ochránil mňa aj Jina. Od vtedy sme mu zaviazaní až do konca života, ale keď som mu vtedy chcel ponúknuť nejakú finančnú vďaku tak mi povedal, že postačí keď mu prinesiem teplu deku a niečo malé pod zub.
S Jinom sme nechápali prečo práve toto by mu ako vďaka mala stačiť, ale ani jeden sme neváhali a šli do prvého supermarketu, ktorý bol otvorený non-stop a kúpili všetko o čo si poprosil a priniesli sme to na miesto kde sme si povedali, že sa stretneme.
Vtedy sme vlastne s Jinom zistili, že Jackson je bezdomovec a otec vdovec malého dievčatka menom Silli. Obaja žili na ulici. On spával na lavičke a mala Silli v kočíku, nakoľko bola ešte malé dievčatko. Do tento situácie sa dostali koli tomu, že matka malej Silli náhle zmyzla bez slova a nechala im iba lístok na nočnom stolíku kde bolo napisane, že dieťa nikdy nechcela a nikdy nebude chcieť.
Život im neprial a vyhodili ich z bytu.

S Jinom sme ani jeden neváhali a hneď ich oboch zobrali ku sebe kde nejakú dobu s nami žili.
Jackson Jinovi veľmi pomáhal v domácnosti, keďže ja niesom moc nápomocný.
Jacksonovi som ponúkol tuto prácu, ktorú s úsmevom prial a malej Silli som vybavil tu najlepšiu škôlku v meste. Od toho incidentu už ubehli pomaly dva roky a Jackson si našiel partnerku ktorá je rovnako matka vdova a ma iba o dva roky staršieho syna Hana.
Žijú spolu a všetko im krásne vychádza.

On mi úsmev opetoval so slovami, že môžeme ísť.
,,vieš ty čo?" On sa na mňa pozrel aby som dokončil vetu ktorú som začal.
,,keď tu dnes skončime, pôjdeme sa spolu rozbiť do klubu. Čo ty na to?" On sa iba uchechtol a moju ponuku prial.
Aspoň niečo pozitívne na tomto dni.

,,chceš aby som išiel stebou do vnutra alebo to zvládneš sám?" Pozrel som sa na dvere od nahrávacieho studia. Predsa len to nerobím prvý krát a som si istý, že to nebude zas tak strašne i keď ani neviem kolkati ti raperi vlastne sú.
,,jasne v pohode, viem, že si v tomto meste prvý krát. Kľudne sa choď pokukať, ale prines mi prosím kavu" prikyvol a už ho nebolo.
Povzdychol som si a vošiel do štúdia. Započul som hrať už nejakú melódiu a nebola vôbec zla, možno len to nebude take strašne, ale opak bol pravdou keď som si všimol ako na koženom gauči sedí Hoseok, ktorý spi oprety o Namjoona. Chcel som sa otočiť na päte a utiecť od tialto veľmi daleko.

Nonsense! Where stories live. Discover now