POV. Jimin,,Kam ideš?" Spozornel Jin, v moment keď som si začal obúvať topánky. ,,Stala sa nejaká chyba v mojej časti pesničky. Takže idem s Yoongim do štúdia, aby som to nahral znovu." Podišiel som ku Jinovy, ktorý ležal na gauči s vyloženými nohami na stole. ,,To je možno dôvod prečo, ešte stále nevyšla." Mykol som plecami a daroval mu pusu na pery. ,,Dobre, dávaj si hlavne pozor." Mierne som sa usmial a namieril si to von z domu. Pri zatváraní dverí, mi neuniklo Jinové hlasné zakričanie ,,Milujem ťa." Usmial som sa sám pre seba a s tichým 'aj ja teba' sa dvere za mnou zabuchli a ja som si nasadol do autá stým, že som si do navigácie nahodil adresu, ktorú mi poslal Yoongi. Ideme do ich štúdia, pretože to, čo je v mojej spoločnosti je zabrané na najbližšie dva týždne. Samozrejme sa nesťažujem, nakoľko sú v YG Entertainment a náhodne stretnúť na chodbe G-dragona alebo hoci koho iného z BigBang, mal by som v nohaviciach hneď stojan. Ale povedzme si úprimne. Daddy, som v posteli už volal hoc koho, ale taký Zico z Block B... Woo Jiho a Klon Jiyong sú narodení pre to aby boli daddys. Sice som ani jedného nevidel naživo, ale jedného dňa ich uvidím ako sa pohybujú vo mne.
Cesta trvala dlhšie ako som čakal a predstava nad Zicovým alebo Dragonovým penisom, mi cestu moc neskracovala. Ich spoločnosť je na opačnom konci mesta. Kebyže to viem, pôjdeme do môjho štúdia, čo mám za kuchyňou. Popravde som v tom menšom osobnom štúdiu, nebol ani nepamätám. Aj keď je ozvučené, hudba s tadiaľ je stále počuť a Jinovi, to vždy prekáža. Jedine, čo si pamätám je, že ma stálo cez niekoľko tisíc, pretože tá technika nieje lacná. A aj cez to som tam nenahral ani jednu zo svojích piesni.Vstúpil som do pod zemného parkoviska ich spoločnosti a zaparkoval na mieste o ktorom mi Yoongi písal. Auto som si zamkol a prešiel ku výťahu, ktorý by ma mal odviez rovno pred nahravaciu miestnosť. Aspoň podľa Yoongiho slov. Stlačil som číslo 4 a nechal sa vyviesť na poschodie.
Výťah sa na čísle 2 zastavil a pri otvorení dverí som mal príjamí výhľad na Jennie z Blackpink. Moc som o nich nepočul, ale aj to málo, čo mi o nich Hoseok vravel som zachytil. Najme vravel to, že lepšie tancujúce dievča ako je Lisa, ešte nevidel. Pár krát som počul ich piesne, ale nieje to zrovna moja šálka kávy. Ale viem, že ľuďom sa to páči a sú na vrchole v girl bande. A čo som zachytil, tak v top5, vo všetkých skupín. Obaja sme sa s miernym úklonom pozdravili a ona vošla do výťahu. Je veľmi krásna a viem si predstaviť, že kebyže som na dievčatá, už snou flirtujem.
Výťah, zastavil na 4 poschodí a ja som sa s miernym úsmevom ku jej osobe, vybral z výťahu von. Nedalo sa nevšimnúť jej červeň v tvári.
Ano, určite by som ju už dávno šukal vo výťahu, kebyže mi neprídu, vagíny čudné.,,Ahoj Jimin." Podzdravil ma Yoongi pri vstupe do miestnosti. ,,Si docela odvážny, že chodíš bez ochranky po meste." Poznamenal s menším smiechom v hlase na, čo som pretočil očami. ,,Nemôžem za to, neviem kde zmizla moja ochranka. Naposledy ste ho videli vy a od vtedy sa po ňom zľahla zem. Ani jeho žena mi nezdvíhal telefón a keď sme sa s Jinom, snažili prísť ku ním domov, tak nám nikto neotváral." Povzdychol som si a sadol si na stoličku vedľa neho. ,,Začínam si myslieť, že sa mi vyhýba úmyselne." Zamrmlal som si popod nos a rukou si pretrel oči. ,,Neboj, určite je v poriadku a každú chvíľku sa ti ozve." Ja som sa na neho podozrivo pozrel a prekrížil si ruky na hrudi. ,,Vieš o ňom niečo?" On sa zhlboka nadýchol a pozrel sa mojím smerom. To čo vravel som nedokázal vnímať, nakoľko sa mi pred očami premietal sen, ktorý sa mi sníval pred dvomi dňami. Keď som sa ráno zobudil, bol som celý dopotený a zničený z toho ako sa mi dokázal snívať tak realistický sen. ,,Počúvaš ma?" On mi zamával rukou pred tvárou a mňa to vytrhlo z premýšľania toho ako ma pred dvomi dňami jebal. I keď to bol iba sen. ,,Si v poriadku?" Mierne som prikývol a vytiahol si svoj zošit z tašky. ,,Napísal si nejakú novú pesničku?" Spýtal sa ma a pohľadom stále blúdil po počítači. ,,Ani nie, nemal som moc času alebo skôr chuť." Mykol som plecami a začal listovať v zošite. ,,Nechceš pomôcť, niečo napísať?" Ja som sa na neho pozrel so zdvihnutým obočím. ,,Čo? Mňa to baví, ale neviem, či dokážem vymyslieť niečo na tvoj štýl, ale tak za skúšku nič nedáme." Zobral si môj zošit a začal v ňom pomaličky listovať. ,, A ku tomu, comeback by si mohol dať. Dlho si nič sólo nespravil. Dokonca nerobíš ani streami, či nejake veci na storkách. Tvoji fanušici ani nevedia, či žiješ." Nechapavo som si ho premeriaval pohľadom. ,,Stream som nikdy nerobil, neviem čo tam mám robiť. Nie to ešte, čo mám rozprávať." Zobral som si svoj zošit naspäť a nalistoval som stránku s textom, ktorý som napísal o Yoongim. ,,Každý kpop idol, robí streami. A hlavne keď majú narodeniny." S neutrálnym výrazom v tvári som sa na neho pozrel. ,,Ja niesom ako každý. Ja som jedinečne originalný." Hrdo som sa usmial a rukami poukázal na svoju tvár. ,,Si hrozný." Pretočil očami a zobral si môj zošit. ,,Dávaj aspoň niečo na Instagram." Naštvane som zabručal a zobral si svoj zošit naspäť. ,,Dokonca aj Jin, dáva teba viac na instagramové storička." To je z časti pravda. Pravidelne má milión storiek, ale sú plné jedla. A mňa tam dáva vždy iba ako tie jedla jem a to iba moje ruky. Popis ku tomu, 'podarilo sa'. ,, Instagramové storky nedávam, nakoľko som stále teraz doma. Koho zaujíma, že pozerám televízor alebo, hráme karty s Jungkookom..." Oprel som sa o operadlo na stoličke. ,,Tvojích fanúšikov ano! A hlavne Jungkook, chce byť úspešný model. Kebyže ho nenapadne dáš na story, tak mu len dopomôžeš." Povedal to ako by nič. ,,Robíš si srandu?" On sa so zamračeným pohľadom na mňa pozrel. ,,Nie?" Pretočil očami, zobral mi môj zošit z ruky a nalistoval prázdnu stranu.
CZYTASZ
Nonsense!
Fanfiction•POKRAČOVANIE KNIHY BULLSHIT. Takže odporúčam si prečítať najprv prvú časť ;).• ,,Prečo si mi to ani raz za tie dva roky nepovedal?!" ,,pretože ťa milujem a bál som sa, že má koli nemu opustíš!" ,,ale mohol si mi to povedať aj pred tým ako sme sp...