POV. Jimin,,Som hrozne šťastný, že si v poriadku. Toto boli, najhoršie roky v mojom živote!" Silno som objal Taehyunga, ktorý sa nám konečne vrátil domov. ,,Hyung, bol som preč necelých dvanásť hodín." Tae sa mierne zachychotal v mojom náruči. ,,Tých dvanásť hodín, bolo pre mňa ako roky!" Odtiahol som sa od neho a vložil mu bozk do vlasou. ,,Teraz je rad, na mne!" Jin sa ku nám prirútil, surovo ma odhodil od Taehyunga a hodil sa mu do náruče. Usmieval som sa ako malé dieťa. Som nadmieru šťastný, že je naspäť doma. Na tej párty, to trošku prehnal s alkoholom a skončil v nemocnici. Našťastie sním bol Jungkook, nakoľko my sme boli ožratí až tak, že si nikto nič nepamätáme. Jungkook sa o neho postaral a zobral ho do nemocnice, kde sním bol po celú dobu. Docela sa čudujem, že sem Jungkook, neprišiel aj s Taehyungom. ,,Povedz nám, čo sa teda stalo?" Odtiahol sa od neho Jin a obaja sme čakali na jeho objasnenie ku ten noci. ,,Sám neviem, moc si toho nepamätám, ale musela to byť zaujímavá noc. Jedine, čo sa mi marí je, že sme spolu pili v obývačke a zrazu iba ako som sa zobudil v nemocničnej izbe a videl ako vedľa mňa v kresle spí Jungkook. Zrovna od neho by som nečakal, že by tam bol, ale som aj v ceľku rád." Taehyung, mykol plecami a zavesil si svoju bundu na vešiak. ,,A bola to otrava alkoholom. Prehnal som to viac ako by som mohol zvládnuť." Vyzul si boty a obul si svoje ružové papučky, ktoré su nehorázne zlaté. Jin ho objal okolo pliec a svoju hlavu si položil na tu jeho. Vedeli sme, že otravu alkoholom mal. Docela sme to aj čakali, ale toto bola jediná informácia, ktorú nám doktor mohol povedať. Kebyže nám to nepovie jeho doktor, tak Jungkook by nám nič nepovedal. Keďže nám stále neodpisal na správu, že čo sa v ten večer stalo. Ale memečiek mi poslal už cez sto.
,,Bol tam ako jediný, pretože nikoho z nás tam nechceli pustiť! A Jungkook sa tam dostal iba pre to, že oklamal lekárov, že ste zasnúbení! A to mu prešlo len pre to, že tvoj lekár je gay!" Jin, si prekrížil ruky na hrudi. ,,Začínam si myslieť, že je na tejto planéte, viac gayov ako heterakov." Jin sa zamračil nad čím som sa musel pousmiať. Uvedomuje si fakt, že je tiež gay? ,,Od kedy vás poznám tak v mojóm okolí sa zdvojnásobili homosexuáli." Jin si prekrižil ruky na prsiach a zamračené krútil hlavou. ,,Vieš, že aj ty si gay? Že ano?" On na mňa hodil vražedný pohľad na čo som dal ruky do obranného gestá. ,,Naozaj? Naozaj sa to stalo?" Taehyung sa mierne zamračil. ,,Ano, to je dôvod prečo sme tam my neboli." Poznamenal som ticho. ,,Ináč by sme tam boli, pokial by si sa nezobudil." Dodal Jin a pohladkal ho po rameni. ,,Nemyslím to! On naozaj povedal, že sme zasnúbení?" Tae sa mierne usmial, ale keď si všimol naše zamračené tváre, úsmev nahradil neutrálnym pohľadom. My sme sa s Jinom na seba nechápavo pozreli. Prižmuril na mňa oči na čo som ja iba mykol plecami na znak toho, že neviem o tomto nič.Premeriaval som si Taehyunga pohľadom. Začínam sa docela báť, že nám niečo ušlo. ,,Docela ma to, akože prekvapilo. Chápete." So zúženými očami som ho celého skenoval. Predstava toho, že mu Taehyung, podľahne a bude sa opakovať znovu obdobie, ktoré už ani jeden nechceme zažiť, ma docela desí. I keď verím, že sa Jungkook zmenil, ale nikdy nemôžeme vedieť, čo sa môže stať. ,,No dobre, si hladný?" Jin so zdvihnutým obočím, odbočil od témy. ,,Bože ano, celú dobu, čo som tam bol, som nič nejedol." Jin sa zlato zachychotal nad Taehyungovou reakciou a začal ma spolu sním, ťahať do kuchyne. ,,Počúvaj!" Jin si ma surovo otočil, čelom ku sebe.
,,Čo majú oni dvaja spolu?!" Jin sa na mňa zamračil a prekrížil si ruky na hrudi. ,,Ja neviem, o nič viac ako ty." Chytil som ho rukami okolo pasu a pritiahol som si ho ku sebe bližšie. ,,Plus, si myslím, že kebyže je medzi nimi hocičo, Tae, by ti o tom povedal." Jin si oprel hlavu o moju hruď a ruky nechal zavesené okolo svojho teľa. ,,Pravda, tebe by to určite Jungkook, povedal tiež." Povzdychol som si. ,,Nemyslím si, že máme taký vzťah ako sme mali. Ani z polovice." Mykol som plecami. Jin sa odo mňa odtiahol a obed, ktorý pripravil, začal naberať na štyri taniere.
,,Prečo štyri taniere? Čakáme niekoho?" Sledoval som ako Jin naberá na tri taniere jeho Bibimbap a do štvrtého, nejakú polievku pre Taehyunga, nakoľko ma na niekoľko dni prísnu diétu. Našťastie nám to Jungkook napísal, pretože pochybujem, že by nám o nej Taehyung povedal.
VOUS LISEZ
Nonsense!
Fanfiction•POKRAČOVANIE KNIHY BULLSHIT. Takže odporúčam si prečítať najprv prvú časť ;).• ,,Prečo si mi to ani raz za tie dva roky nepovedal?!" ,,pretože ťa milujem a bál som sa, že má koli nemu opustíš!" ,,ale mohol si mi to povedať aj pred tým ako sme sp...