24.10. POV. JIMINSedím v štúdiu a robíme posledné úpravy ku spoločnej pesničke. Pesnička je v celku dobrá, ale chalani mi nedovolili nič ku tomu pridať a vlastne to cele urobili oni sami. Dokonca z celej pesničky mám iba 5 strof. Cítim sa tu docela zbytočne a nechcene, čo je aj pravda v jednom smere. Ani jeden z chlapcov ma tu nechce a ani so mnou nekomunikujú, či čo sa týka piesne alebo hoci čoho iného. Rovnako ma ani jeden nepozdravil keď som prišiel, či pohľadom sa na mňa neunúvali pozrieť. Práve Yoongi nahráva svoju časť a musím povedať, že je jeden z najtalentovanejších z nás všetkých. Jeho rapovanie je iné ako pri Namjoonovi, či Hoseokovi. Hoseok ma skôr anjelská hlas. Namjoonova farba hlasu je o niečo drsnejšie, ale cez to je v tom hlase cítiť niečo anjelské rovnako ako pri Hoeokovi. A samotný Yoongi je drsný. Nič viac, nič menej. Jeho farba hlasu je iná ako som do teraz počul. Ale stále veľmi úžasný. Moja sloha už bola dávno hotová. Ale bolo to utrpenie. Nútili ma to robiť stale dokola nakoľko sa im to vôbec nepáčilo. Bral by som v potas kebyže som začiatočník, ale už mám za sebou nejaký ten album rovnako ako aj koncerty a svetu div sa, ale nahrávanie ku tomu tiež patry. Ale keď som im povedal, že moja sloha znie super. Tak ma rýchlo zrušili, a snažili sa ma presvedčiť o opaku alebo ma slovne urážali. Snažil som sa to nebrať nejako moc vážne, ale niektoré Namjoonove slova sa ma dotkli. Keď ma nazval kurvou, ktorá ušla s jeho frajerom ktorého som využil. Boli dosť slova proti srsti. Nakoľko nevie celú pravdu, narozdiel od Yoongiho a Hoseoka, ktorí sa na mňa vtedy ani nepozreli a tvárili sa akoby nič.
,,Super Yoongi, toto znelo bombovo!" Povedal Namjoon cez mikrofón na čo Yoongi prikývol a vyšiel von z nahrávacej časti. ,,takže to už mame celé hotové. A to máme ešte deň pred tým ako pôjdeme domov. Plus tento deň, ale to nerátam" povzdychol som si. Nakoľko mi Jin hrozne moc chyba a predstava, že by som mohol prísť o dva dni skôr a byť cely deň sním ma hrozne teší, ale aj nehorázne vzrušuje. I keď budem môcť tráviť čas s Taem a môžeme sa viac zblížiť. Keď nad tým tak rozmýšľam. Boli sme dobrý kamaráti, ale nikdy sme si neboli až moc blízky. ,,pôjdeme niekam do baru?" Z môjho premýšľania ma vytrhla Hoseokova otázka. Bolo mi hneď jasne, že táto otázka nebola smerovaná na mňa. Čiže som sa neunúval ani odpovedať. ,,dobrý nápad, mohli by sme si trošku vypiť" viac som ich konverzáciu nepočuval a začal si baliť svoje veci, ktoré som si tak či onak priniesol zbytočne. ,,chceš ísť s nami Jimin?" Otázka smerovaná na mňa, ktorá vychádzala z Yoongiho úst ma zaskočila. Jeho pohľad ma prepaľoval. Odignorujeme ten fakt, že sa na mňa pozrel za dnešní deň prvý krát.
Než som stihol odpovedať tak ma Namjoon predbehol. ,,na čo ho prosím ťa volaš Yoongi?" Poznamenal s nechuťou v hlase. Musí ma veľmi nenávidieť za to, že som ušiel s Jinom. Hlavne po tom čo som vedel, že sa ho chystá požiadať o ruku. Samozrejme, že som to Jinovi nikdy nepovedal a ani to nemám nikdy v pláne. ,,Ty akože chceš ísť s hentou kurvou niekam?" Hoseokove slova ma docela ranili. Tieto slova zo svojich úst povedal iba z toho dôvodu, že Namjoon nevie celu pravdu a Yoongi nemôže nič povedať lebo on je hlavný dôvod môjho úteku a dobre vie, že by to cele Namjoon zvalil na neho. Kebyže neutečiem kvôli nemu tak sa s Jinom nedám nikdy dokopy a on by sním možno teraz bol. A ja s Yoongim... Možno to mohlo byť celé inak, kebyže si tu pusu s Jinom vtedy nedám. Ale ničoho z toho čo sa stalo neľutujem. Teda skoro, to s čím si Tae musel prechádzať ma ničí.
,,myslím, že ty si ten posledný, ktorý môže o mne hovoriť, že som kurva Hoseok" ironicky som sa na neho usmial a dal si svoju tašku na rameno. ,,čo si to povedal?" On sa ku mne priblížil nad čím som sa musel pousmiať. ,,Hoseokie, nezabudaj na fakt, že ja som ušiel kvôli tomu, že si mi prebral osobu, ktorú som miloval a to nehovorím o tom ako bežiš od Namjoonovho penisu k tomu Yoongiho." Sledoval som ako sa mu napla čeľusť a s najväčšou pravdepodobnosťou mi chcel jednu vraziť, ale sám dobre vedel, že mám pravdu. Vďaka bohu za to, že mi to Tae povedal. ,,odkiaľ niečo takéto preboha máš?" Opýtal sa ma Namjoon, ktorý stal za Hoseokom na čo som len mykol plecami. Yoongi sa na mňa neunúval ani pozrieť z čoho som vydedukoval, že tam nikto o moju prítomnosť nestojí čiže som sa presunul ku dverám. ,,tak či onak, by som s vami nešiel, mám lepšie veci na práci ako ísť do baru s podrazakom, kurvou a...hmmm stým čo ublížil môjmu priateľovi" pri každom oslovení som dal dôraz na to, že koho pri každom oslovení myslím. Posledný krát som sa na nich pozrel a videl ako Namjoon s Hoseokom sú plní hnevu. Yoongi mal stale odvrátený pohľad z čoho som nemohol vydedukovať akú náladu momentálne má. ,,aj tak ťa tam nikto nechce podrazacka kurva." Konečne sa na mňa Yoongi pozrel, ale jeho slova sa ma vôbec nedotkli. Nakoľko on sám vie aká je pravda. ,,Ako poviete" posledný krát som sa na nich usmial a odišiel z nahrávacej miestnosti. Cítil som sa o niečo lepšie ked už mám po nahrávaní pesničky. Už nikdy ich nemusím vidieť. Nikoho z nich troch. I keď je pravda, že od incidentu čo som stretol Taeho a povedal mi ako Jungkook od neho odišiel a utiekol od nich ako ja a Jin ma viac zaujíma kde je, či sa ma dobre alebo čo robí... možno on je ten jediný s ktorým by som sa chcel stretnúť a porozprávať sa. Boli sme predsa najlepší kamaráti niekoľko dlhých rokov. Ale určite nemam v pláne ho dobrovoľne vyhľadávať.
YOU ARE READING
Nonsense!
Fanfiction•POKRAČOVANIE KNIHY BULLSHIT. Takže odporúčam si prečítať najprv prvú časť ;).• ,,Prečo si mi to ani raz za tie dva roky nepovedal?!" ,,pretože ťa milujem a bál som sa, že má koli nemu opustíš!" ,,ale mohol si mi to povedať aj pred tým ako sme sp...