#2

237 18 6
                                    


23.10/4:36PM

Pov. Jin

Po ďalšom úspešne skončenom sex chate s Jiminom som sa začal pomaličky chystať na svoje posledné fotenie v tomto meste. Som šťastný, keďže je to posledné fotenie pred tým ako sa stretnem s Jiminom i keď sa uvidíme až v stredu, ale tak či onak keď prídem domov, nebudem musieť robiť už nič. Plány sú nasledovne: prídem domov, dám si konečne horúcu vaňu, poupratujem cely byt, kedže predpokladám, že Jimin tam žije ako v chlievy, navarím Jiminove obľúbené jedlo, kúpim víno a pripravím nám romantickú atmosféru, ktorú si Jimin docela obľúbil od kedy spolu chodíme.

S rozmýšľania nad tým ako spraviť nás spoločný večer po niekoľko týždňoch má vytrhlo už len to, že vstupujem do budovy miesta kde mám mať svoje posledné fotenie pre Calvin klein.
Ako som vošiel do miestnosti diania tohoto celeho ma s prijemne hrejivym úsmevom privítal môj manažér, Bong-cha.
Zlatý milší postarší pán, ale aj na svoj vek dokáže naozaj divy.

,,Bong-cha, tak rad ťa vidím!"
S úsmevom mi opetoval moje objatie, ktoré som mu dal. ,,napodobne krpec"
Nikdy som nepochopil prečo mi dal zrovna tuto prezivku, keďže som o necelé tri hlavy vyšší. 

,,pripravený?" S úsmevom ma svojou rukou mierne pobuchal po chrbte na znak toho aby som sa pohol z miesta. ,,je to len fotenie, predsa len nieje prvé a ani posledné" usmial som sa na neho a odložil som sako pani, ktorá mi ho odložila na vešiačik a doniesla mi číslo vešiaku. 25!
,,ano, lenže na tomto nebudeš sám" tuto vetu povedal šeptom aby som to ani nepočul. Lenže mne neujde ani jedno slovo.
,,čo tým myslíš?" Zmätená som na neho hľadel a dúfala, že to mysli iba zo srandy.
,,no, budete dvaja na dnešnom fotení. "

,,na to rýchlo zabudni ty a každý iný v tejto budove! Ja robím sám! Dokonca to mám aj v zmluve! Som ako taký alfasamec!" Táto zmena plánov o ktorej mi dokonca nikto nepovedal sa mi vôbec nepáči!

,,Je to vlastne nejaký neskúsený nováčik.  A...ehm ty si tu vlastne od toho no, aby si ho zaúčil a ukázal mu ako sa to robí nakoľko si v tom expert a jeden z najlepších modelov v tejto brandži a to je dôvod prečo ideš fotiť so začiatočníkom!" Pretočil som očami ,,niesom zas tak blby. A viem, že tieto komplimenty hovoriš len preto aby som súhlasil, ale tak či onak sa mi tieto komplimenty páčili. Nech to už mame za sebou a sedím v lietadle smer domov!"
Odignoroval som čo mi ešte povedal Bong-cha a rovno som si to namieril do šatne v ktorej som obdržal nove spodné prádlo do ktorých som sa nejako nasúkal. Zaujímavý fakt je, že modeli nosia o číslo menšie spodné prádle vďaka čomu chcú docieliť to aby mužne prirodzenie bolo výraznejšie a naturalne. Aby sa to nemuselo zbytočne vypchavať.
Ale nebudeme si klamať, ja vypchavať nič nemusim. Som docela obdarovaný bohom.

,,Si hotový Jin? O 5 minút by sme mali začať!" Zaťukal mi na dvere môj fotograf a bez môjho súhlasu mi vošiel do šatne. So zamračenou tvárou som po ňom hodil svoje trenky, ktoré reflexívne chytil. ,,dobre vieš, že niesom na teba zvedavý, to skôr na tvoju sestru!" Hodil po mne naspäť moje trenky a s poznámkou 'pohni, už všetci na teba čakajú' odišiel z mojej šatne.
Nezabudol som na neho zakričať, že nemám sestru a ani to, že je nechutný úchylák, ktorý mi chodí do šatne keď som polonahý, ale keď si to tak rozoberieme. Predsa len má fotí iba v spodnom prádle. A vidí má tam dalších nespočetne veľa ľudí

Posledný krát som sa pozrel do zrkadla na prácu, ktorú odviedla maskerka a s úsmevom som začal pomaličky cupitať ku fotografickému kútiku. Osoba s ktorou som mal zdieľať tento pracovný deň tam už stala. Videl som ho zo zadu a iba to mi nahnalo husinu.
Z toho aký bol svalnatý a namakaný mi prešiel studený pot po chrbte. Mihnutim oka som si obzrel svoju postavu, ktorá nebola ani zďaleka taká ako iba jeho chrbát.
Dokonca ani Jimin nemá takýto chrbát a to je dosť vyšportovaný.

Trošku som zosmutnel.

Bál som sa, že na týchto fotkách budem prekážať a zacláňať. Prvý krát v živote som si myslel, že som naozaj šeredny a to som videl iba jeho chrbát.
,,Jin poď už, všetci na teba čakáme!" Zakričal na mňa fotograf čo mi pomohla dostať sa z tranzu a pribehnúť na miesto fotenia.
Lenže súhlasiť stýmto spoločným fotením bolo to najhoršie rozhodnutie ake som keby mohol urobiť.

,,Jin, predstavujem ti našeho nového hlavného modela......"

__________________________________
Otázka: kto si myslite, že to bude? :D

Nonsense! Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon