POV. JIMIN
,,Nepríde mi toto v poriadku." Poznamenal som, keď sme si ľahli do postele. ,,Jimin, bol to tvoj nápad." Poznamenal nepríjemne Yoongi a lepšie sa príkril so svojím paplónom. Povzdychol som si. Búrka bola v plnom prúde. Nemyslel som si, že sa to až tak vyvŕbi, ako sa. Očakával som, že to nebude iba dážď, ale nečakal som, že bude až taká zima, že mi nebude stačiť mikina s teplákmi. Skúsil som si navrstviť dve mikiny a bundu. Nestačilo to a moje prsty na nohách, boli ako cencúle. Prestaval som v nich cítiť. Neskôr sa to stalo so zvyškom, môjho teľa. Bál som sa, nakoľko som nevedel rozprávať cez drkotanie, mojich úst. Navrhol som, že ľudské teplo, bude dobrá voľba. Yoongi, nad tým nápadom nenamietal. Výhoda je v tom, že obaja poznáme svoje nahé teľa dostatočne a nemusíme mať, pred sebou nejaké averzie. V momente, ako som mrzol na gauči. Mi nedochádzali dôsledky, či iné vedľajšie veci. Začínal som sa cítiť, ako osoba, ktorá pracuje pre National Geographic a som testovaný na severnom pole. Alebo som sem došiel fotiť, polárne medvede. ,,Sú zavreté okná?" Opýtal som sa s menším koktaním, nakoľko mnou prechádzal chlad. ,,Áno Jimin. Sám si ich zavrel..." Poznamenal a s menším povzdychom, si vytiahol telefón a snažil sa na ňom, niečo urobiť. ,,Žiadny signál... Vybitá baterka... Žiadna elektrina..." Mrmlal si popod nos Yoongi a následne odhodil svoj telefón na druhý, koniec izby.
,,Čo to robíš?!" Vybafol som na neho, keď sa ku mne priblížil a nalepil sa na mňa. ,,Neviem, či si to uvedomuješ, ale je zima a to, že fest. A keď sa naše telá majú zahriať navzájom aby sme v tejto pojebanéj chate nezmrzli, musíme sa objímať aby naše teľa produkovali teplo." Ja som si zahryzol do pery a premerial s ho pohľadom. Mal pravdu, ale stále som mal menšiu averziu, voči jeho osobe. Viacej sa na neho nalepil a snažil sa nevnímať ten fakt, že sa objímam nahý s Yoongim. Verím, že kebyže nás niekto vidí, neverili by nám, že spolu takto ležíme. Aj keď je zima, aká je.
Začal ma hladkať po mojom bruchu a stým vytvoril väčšie teplo, ktoré prúdilo v našich žilách. I keď som si nebol istý, či je to teplo v žilách alebo teplo, ktoré začalo stúpať do môjho penisu. Bol som, ale tak zamrznutý, že som necitil vzrušenie. Cítil som iba, ako sa mi pomaličky, stáva penis. ,,Vieš ako sa zahreme úplne?" Zašepkal mi do ucha a mnou začala prúdiť elektrina. Zahryzol som si do pery nad tým pocitom a začal v sebe potláčať to, čo so mnou stále dokáže robiť, jeho prítomnosť. ,,Existuje jeden spôsob, ako si dokážeme zachrániť život, aby nám neprestalo biť srdce. Existuje jeden spôsob, kde ho vieme rozbúchať." Vedel som kam stým smeruje a nad tou predstavou som mierne vzdychol. Nebolo to nahlas, ale stačilo to na to, aby to počul. On využil situácii a začal mi obdarovať krk s bozkami. Ja som zaklonil hlavu dozadu a stým mu dal lepší prístup na môj krk. Jednou rukou ma chytil za bradu a otočil mi hlavu, jeho smerom. Obaja sme na seba hľadeli. Nasucho som prehltol a keď som pocítil ako sa ku mne začína približovať, zavrel som oči a užíval si tento pocit. Keď sa naše pery, stretli v jednom. Dostal som pocit nostalgie a neuveriteľný naraz eufórie. Na určitú chvíľku som sa cítil, že sa medzi nami nič nedeje a Yoongi, nemá priateľa. Je možné, že mi zamrzol trošku mozog a tvorí mi menšie, halucinácie.
On si ma za boky vyhodil na neho obkročmo. Vyvalil som nad týmto gestom očami, ale než som stihol hoci ako zareagovať, spojil naše pery v jedny. ,,Jimin, chyba ti byť bottom?" On sa odo mňa odtiahol a začal ma hladkať na stehnách. Ja som si zahryzol do pery a usmial sa na neho. ,,Čo ak poviem, že nie?" On sa zasmial a rukami, prešiel na môj zadok, ktorý jemne stlačil. ,,Tak ťa prešívacím, že ti to chýba." Jednou rukou zašiel trošku nižšie, až sa ocitol na mojom otvore, ktorý mierne prešiel s prstom. Ja som si zahryzol do pery a napol, celé svoje telo. Prehodil ma na posteľ tak, že som ležal pod nim a on sa začal pomaličky skláňať ku môjmu penisu. Oblízal mi špičku a ja som vyvalil očami, nad tým pocitom. Prehol som sa v chrbte a užíval si pocit, ktorý mi spôsobuje. Do ruky mi chytil moje nohy, ktoré od seba trošku otvoril a hlavou zašiel ku môjmu otvoru, ktorý začal v rýchlosti lízať. Ja som na chvíľku, prestal dýchať a snažil sa pochopiť, čo mi to spôsobuje. Odhodlane to dokončiť, bez toho aby som si uvedomoval následky.
YOU ARE READING
Nonsense!
Fanfiction•POKRAČOVANIE KNIHY BULLSHIT. Takže odporúčam si prečítať najprv prvú časť ;).• ,,Prečo si mi to ani raz za tie dva roky nepovedal?!" ,,pretože ťa milujem a bál som sa, že má koli nemu opustíš!" ,,ale mohol si mi to povedať aj pred tým ako sme sp...