25.10.2023/ 12PM
Jiniminie: KEDY PRÍDEŠ?
Jiniminie: KEDY TI PRISTÁVA LIETADLO?!
Jiniminie: STRAŠNE ŤA CHCEM ÍSŤ ČAKAŤ NA LETISKO, ALE TVOJI FANÚŠIKOVIA MÁ UDUPUUUUUUU
Jiniminie: chodiť stebou je dar a zároveň prekliatie!Chimmin:
Haha
Už som v lietadle
A každú chvíľku už budem pristávať láskaJiniminie: OMG OMG, TO UŽ?!
Jiniminie: prečo si mi nič nepovedal skor?!
Jiniminie: bože môj! Ešte jedlo nieje navarené!
Jiniminie: chcel som nám nachystať obed hneď ako prídeš, ale takto to nestihnem!Chimmin:
Láska to je v poriadku...
nejdem domov koli tvojmu jedlu, ale kôli tebe hlavne.
Aj keď musím priznať, že tvoje jedlo mi dosť chýbal, nakoľko som jedol iba pizzu :D
Ale ty mi chýbaš hrozne moc. Takto dlho sme bez seba ani neboli tuším...Jiniminie: čo ti ešte chyba?
Chimmin:
Ty
Tvoje teľo
Tvoj zadokkkkkkkkJiniminie: Haha, to dá dalo čakať Xd
Jiniminie: DOBRE. Idem to skúsiť nejako celé urýchliť, aby bolo všetko tip top, keď prídeš!
Jiniminie: aaaa, na snap som ti poslal pár fotiek, aby si to urýchlil ;*POV. Jimin
,, čo je take vtipne v tom telefóne?" Pozrel som sa na Taeho, ktorý kukal von oknom schulený v klbku zakrytý dekou. Popravde som si myslel, že spi nakoľko, takto ležal už nejakú dobu bez pohnutia.
,,To len Jin vyšiluje lebo som mu nepovedal, že sme už v lietadle a teraz nestíha dovariť obed" mierne som sa nad tým pousmial. Typický Jin.
,,stále varí tak úžasne ako varil?" Nad Taeho otázkou som sa iba pousmial. ,,Jinové varenie je dokonale také aké bolo"
Otvoril som Snapchat a rozklikol fotky ktoré mi Jin poposielal. Bol na nich on nahý pred zrkadlom. Penis mu vidieť nebol iba jeho odhalené ploché brucho a tvar. Iba som nad tým vyvalil oči a sledoval to nejakú hodnú chvíľku než sa mi sama prepla fotka a tam bol Jin nahý otočený chrbtom ku zrkdlu. Nasucho som prehltol a snažil sa rozdýchať to čo sa mi práve deje v nohaviciach.
,,myslíš, že no...bude...šťastný keď má no vieš, uvidi?" Zamračil som sa na Taeho a nechápal som otázke ktorú mi položil. ,,samozrejme, že áno! Veď ty si bol ten jediný, koli ktorému sme neušli v podstate. Jediný, ktorý nám ani jednému neublížil... Ja si skôr myslím, že sa ti bude ospravedlňovať za to všetko a bude sa cítiť zle..."
Tae, sa na mňa iba milo usmial a svoj pohľad znovu uprel von oknom. Dúfal som, že ho moje slova aspoň trošku upokojili a ja som svoj pohľad znovu uprel na Jinovú fotku. Moje nohavice mi začali byť viac a viac tesné. Uvažujem nad tým, či si pôjdem vyhoniť na záchod alebo počkám až sa mi o to postará Jin. Nakoľko to on zapríčinil. ,,Jin ti musí veľmi chýbať" nad Taeho poznámkou som iba súhlasne prikývol, ale svoj pohľad od Jinovej fotky som neodvrátil. ,,Je to vidieť nakoľko ti stojí penis. Poslal ti nejakú fotku?" Vykulil som na Taehyunga oči a svoj dosť viditeľný problém v nohaviciach som si zakryl svojou rukou. ,,Kľud Jiminie, je to zlaté, ale aj cez to všetko si stále nedokážem predstaviť ako vy dvaja spolu môžete proste chodiť. Alebo ako si mi opisoval váš sex...Aj keď si mi to opísal dosť do podrobná...stále si neviem predstaviť, že ty a Jin mate spolu sex, či vôbec to, že Jin dokázal mať sex..." Suhlasne som prikývol nakoľko aj pre mňa samého to po prvý krát bolo nepochopiteľné.
,,Jin sa sexu nejak moc podľa mňa nebal. On vždy chcel iba veriť osobe na milión percent čo sa tejto veci týče a hlavne vedieť, že sním tá osoba nechodí, iba koli tomu. A z Namjoona šlo vidieť, že Jina miluje, ale dosť mu dával na javo to, že ten sex sním chcel hrozne moc až na neho v niečom tlačil a to je proste to, čo v ňom vyvolávalo strach..." Tae iba prikývol a natiahol sa po pohár vody čo mal po svojej pravici. ,, Ale nebudem ti klamať...som rad, že sa to stalo. Ak, by sa to nestalo a bolo to všetko ináč... Jin by mohol byť s Namjoonom a nikdy by som sa sním nedal dokopy. Jina, bezhlavo milujem a nevymenil by som ho za čokoľvek na svete" Tae sa na mňa s veľkým úsmevom pozrel a venoval mi veľké awww.
YOU ARE READING
Nonsense!
Fanfiction•POKRAČOVANIE KNIHY BULLSHIT. Takže odporúčam si prečítať najprv prvú časť ;).• ,,Prečo si mi to ani raz za tie dva roky nepovedal?!" ,,pretože ťa milujem a bál som sa, že má koli nemu opustíš!" ,,ale mohol si mi to povedať aj pred tým ako sme sp...