#11

127 14 2
                                    


POV. Jungkook

,,Áno, je to pravda! Naozaj som na strednej bol ten najpritažliveši chalan na celéj škole!" Taehyung sa už po niekoľkatý krát zasmial nad mojou snahou presvädčiť ho o tom, že na strednej nebol nikto viac príťažlivý ako ja sám. ,,Ale prosím ťa! Veď sme chodili na stredú spolu! A možem ti s mojou celóu úprimnosťou povedať, že ty si naozaj nebol ten o ktorom si šuškali dievčatá." Taehyung si odpil zo svojho drinku a uprene na mňa hľadel. ,,Môžeš si byť istý, že mi na strednej škole boli ukradnuté dievčatá. Ja viem, že si o mne šuškali všetci chalani." Hrdo som sa usmial a vyložil som si nohy na gauč na ktorom sme sedeli. Z kuchyne sme sa presunuli veľmi rýchlo, pretože sa tam nahrnulo hrozne veľa ľudí a Taehyung nevedel poriadne dýchať keď do nás omylom narazila Jeji z itzy. ,,Všetci chalani si o tebe šuškali kôli tomu, že si Jimina preťahoval cez každú možnú prestávku na toaletách a oni kôli tomu, museli chodiť na dievčenské toalety! Ver alebo nie, ale bol som jeden z nich!" Obaja sme sa zasmiali. Stredná škola bola super. Aspoň pre mňa. I keď som asi nebol zrovna obľúbený, ale sex s Jiminom niekoľko krát za deň, mi v tej dobe prišiel ako dar od boha. Nedokázal by som si predstaviť, že by som teraz s ním niečo mal. Možno to je kôli vzťahu, ktorý majú s Jinom, ale som na seba hrdý, že pri pohľade na Jimina mi nenapadá z akých všetkých polôh by som z neho vyšukal dušu. Nakoľko dva roky dozadu som nemyslel na nič iné. ,,Tak či onak, bol som sexy na škole." Taehyung nad mojimi slovami iba pretočil očami na čo som sa na neho zamračil. ,,Chceš mi povedať, že som nebol sexy? Alebo, že niesom sexy?" Prekrižil som si ruky na prsiach. ,,To som nepovedal..." Poznamenal bez jediného pohľadu na mňa a dopil posledný dúšok, ktorý sa nachádzal v jeho pohári. ,,Takže som sexy podľa teba?" Pobudzal som ho ku odpovedi na moju otázku aj keď som dobre vedel, že mi na ňu neodpovie. Popravde by som sa ho na niečo takéto nikdy nepýtal, kebyže mi neprúdi v žilách veľké množstvo alkoholu. Bolo v ceľku ľahké na neho zabudnúť aj keď som sa ho snažil po celú dobu kontaktovať. Pretože sa medzi nami moc toho nestalo. Vedel som, že ku nemu niečo cítim, ale než som stihol nejako prehĺbiť moje city voči nemu... Celé sa to skončilo... Bolo to veľmi neprijemne pre mňa, keď som zistil, že všetci odišli a nemal som ani tušenie kam. V ten deň som stratil všetko.
,,Prečo sa ma niečo takéto pýtaš." Taehyung sa zlato začervenal. Svoju červeň si schoval do mojich stehien na čo som sa z schuti zasmial. ,,Nemusíš mi odpovedať, viem, že je to pravda." Vošiel som rukou do jeho vlasou, ktoré som nasledne začal hladkať. ,,Mám otázku." Taehyung otočil svoju hlavu na mňa a ja som mu naznačil nech sa pýta. ,,Chodil si s niekym za tie dva roky? Alebo spal?" Zamyslel som sa nad jeho otázkou. Mal som pár návrhov na sex alebo vzťah. Lenže všetko to bolo od dievčat.

,,Taehyungie, ja som tak dlho nemal sex, že už poriadne neviem ako na to...Po pár mesiacoch čo som ho nemal, som zabudol ako mám vôbec niekoho zbaliť. Z toho ako dlho som v nikom nebol sa mi postaví penis iba pri hoci akom dotyku." Úprimne som sa mu zveril a neľutoval som toho. I keď toho, že sa mi postaví penis iba pri menšom dotyku ľutujem. Nakoľko z toho ako Taehyung leží na mojích stehnách, strašne blízko môjho kamaráta, ktorý si drie cestu von, nekozažem vnímať poriadne realitu.

On sa na mňa zmätene pozrel a bez jediného slova mi prešiel rukou po mojom už teraz tvrdom penise. Tlmené som zavzdychal a potiahol Taehyunga za vlasy v ktorých mám stále svoju ruku. ,,Toto nerob..." S prísnym výrazom som sa na neho pozrel. ,,Ja...ehm, iba s...som sa chcel uj...uistiť, že no ehm, prepáč." Taehyung sa zodvihol z mojich kolien a svoj pohľad mal uprený pred seba. ,,Počuj, to ty mne prepáč, len momentalne ho neviem ovládať. Som vážne dlho bez sexu. Bol som zvyknutý mávať sex každý deň. Dokonca som sa nejakú dlhú dobu ani ja sám neuspokojil. Ono to odoznie, naozaj." Pohladkal som ho po ramene a on sa na mňa pozrel. Milo som sa na neho usmial, ale on mi svoj úsmev neopätoval, pretože svoj pohlad presunul na môj dosť viditeľný penis v nohaviciach. Chcel som si ho zakryť svojou jednou rukou, ale tá mi nestačila a musel som si dopomôcť aj druhou. Od hanby som sa skoro pod zem prepadol. ,,Nepamätám si, že by si ho, no...mal až takýto veľký." Hanblivo som sa zasmial a venoval mu menši pohlad, ktorý stále hľadí na moje ruky, ktoré sa snažia zakryť môj prehnane tvrdý penis. Taehyung sa nahol ku pojmu krku na ktorý vydýchol studený vzduch. Mierne som sa pomrvyl. Tento chlapec mi vôbec nepomáha. ,,Ani ja som dlho nemal sex." Zašepkal mi do ucha na čo som mierne vzdychol a rukou si pritlačil na penis aby som ucítil trošku úľavu. ,,B...bola, bola by nejaká možnosť aby sme si...navzájom troš...pomohli?" Taehyungové slova pri mojom uchu ma zabíjali. Mierne som zaknučal a trošku sa od neho odtiahol. ,,Neviem, či je to dobrý nápad. Si opitý a nechcem urobiť nič čo by nám znovu pokazilo naše kamarátstvo." Ľútostne som sa na neho pozrel a natiahol som sa po vankúš, ktorý bol po mojej pravici a vložil si ho do svôjho lona. On sa na mňa smutne pozrel a oprel si hlavu o moje rameno. ,,Nemusíš sa báť. Všetko si mi vysvetlil a v istej miere chápem, prečo si urobil to, čo si urobil. Ale naozaj by som ťa chcel cítiť v sebe Kookie." Nad oslovením akým ma pomenoval som smutne vydýchol. Tak dlho ma takto nikto nenazval, ale ani toto ma nepredsvädši aby som urobil niečo, čoho možem ľutovať. Odvrátil som pohlad od neho a tajne dúfal, že zmení tému a mne prestane viac a viac tvrdnúť penis. ,,Noták daddy, nechceš aby tvoje malé baby bolo smutné." Taehyung na mňa vyšpulil pery a v jeho očiach som videl vzrušenie. Povzdychol som si...

Nonsense! Where stories live. Discover now