POV. Jimin,,Narodeniny so mal už dávno! Veď je už prvého novembra! Nechcem ďalšiu narodeninovú oslavu!" Pretočil som očami pri argumentovaní chalanom. Snažia sa ma presvedčiť aby sme u nás doma spravili veľkú párty. A na to aby som to odsúhlasil, sa to snažia zhodiť na to, že to je oneskorená oslava mojích narodenín. Žiadnu párty nechcem spraviť, pretože vždy párty na ktoréj sme boli spolu, skončila veľmi zle. Prešiel už týždeň od kedy tu Taehyung býva a ja som sa udobril s Jungkook. Od tej doby je u nás každý deň od skorej ranéj hodiny, až do večera. Väčšinou nič nerobíme, len pozeráme niečo v teľke. Pár krát sme si skúsili zahrať nejakú stolnú hru, ale to Jina vždy rýchlo omrzí keď prehráva. Ale prítomnosť Jungkooka mi neprekáža. Vaščinou ani neviem, že je tu, alebo, že vôbec prišiel. Kôli nemu sme prestali zamikať náš dom. Plus Jin, je vždy šťastný keď ho vidí u nás. ,,Lenže sme to nijako veľkolepo neosplavili. Iba sme si pozreli film a potom išli spať..." Začal argumentovať Jin, ja som sa na neho hodil naštvaný pohľad. Zrovna od neho by som čakal, že by ma podržal a celú párty zatrhol, ale opak je pravdou. ,,Vidíš! Predsa to nechceš osláviť ako nejaký 30 ročný trapný starý človek!" Zakričal na mňa Jungkook svoj argument na čo sa Jin naštvano postavil. ,,Prosím? Ja mám 30!" Očami zameriaval Jungkooka. ,,A ako si ju oslávil?" Jungkook zdvihol jedno obočie a sledoval Jina pohľadom. ,,Bolo to veľké! Nezabudnuteľná noc!" Jin si prekrižil ruky na prsiach a ja som pretočil očami. ,,Jinnie láska, cely deň sme prespali. Pretože, tvoje narodeninové prianie bolo zostať v posteli a nič nerobiť." Zlato som sa na neho usmial, ale on ma začal prepalovať pohľadom. ,,Veľké to bolo v tej posteli!" Poznamenal Jin. ,,O áno, to bolo veľkolepé." Perverzne som sa usmial na čo z Taehyunga vyšlo rázne 'fuj'. ,,To je jedno, proste ma nechaj ti urobiť párty! Uvidíš užiješ si to." So psými očami sa na mňa pozeral Jungkook. ,,A kto to zaplatí? Ty?" Ironicky som sa na neho pozrel na čo si Jin, naspäť sadol na gauč s poznamenaním, že to celé zaplatí on sám.
,,Láska, maš držať so mnou. Čo ak príde niekto kto by nemal? Nejake hysterické fanúšičky?" Frustrované som vydýchol a ľahol si na Jinové stehná. ,,Nebojím sa toho, pretože si pozveš sám toho koho chceš, ale nech je to viac ľudí ako iba my štyria." Jin mi vošiel rukou do vlasou, ktoré začal prehrabávať. ,,Napríklad nejakých z tvojej spoločnosti. Šak sa tam bavíš s viacerými idolmi, ktorý by rovnako nechceli aby sem prišli nejakí fanúšikovia. Mohla by to byť čisto kpop idols párty." Jin mykol plecami a milo sa na mňa usmial. ,,Plus ja, Jungkook a Taehyung." Je pravda, že poznám viacerých idolov a to, že sa s niektorými bavím viac, je taktiež pravda. ,,Pozveš Nayeon, Jeongyeon alebo Chaeyoung? Omg, Ryujin? Bože Felixa? Poznáš niekoho z easpy?!" Nechápavo sme sa všetci pozreli na Taehyunga ako sa rozplýva nad kpop idolmi. ,,Felixa a ani Easpu osobne nepoznám, čiže skôr nie." Mykol som plecami a lepšie sa uvelebil na Jinových stehnách. ,,Omg, poznáš dievčatá z twice osobne?!" Taehyung na mňa hlasno zakričal a čakal, celý v napätí čo mu poviem. ,,Nie všetky, ale zrovna tie čo si vymenoval, poznám osobne. Dokonca nás s Jinom omylom Chaeyoung prichytila sa bozkávať." Mierne som sa zasmial a pozrel sa na Jina. Zrovna, že nás Chaeyoung prichytila, zapríčinilo, že ma začal manažér vidierať so vzťahom s Jinom. ,,Hej no, prvá vec čo na to povedala, bolo, že ma o biasa menej..." Jin sa zasmial tiež a pohladkal ma na líci. ,,Preboha Jimin, ty si Chaeyoung bias!" Taehyung začal vyšilovať a pobehovať po celéj obývačke. ,,Bývalí bias." Opravil som ho na čo poznamenal, že to 'je to isté'. ,,Prosím, urobme tu párty a pozvy ju!" Taehyung ma chytil besne za ruky, ktoré začal zbesilo ťahať, až som skoro spadol z gauču na zem. ,,Ach, dobre dobre!" Odsúhlasil som to a otočil sa tvárou ku Jinovemu bruchu. ,,Dobre, idem to pripraviť." Otočil som hlavu na Jungkooka, ktorý si začal do vačkou od nohavíc strkať peňaženku a kľúče od autá. Mimochodom, od môjho autá. Jazdí na mojom aute docela často. Niekedy ho ráno ku nám domov, vidím prichádzať v mojom aute. Na čo mi vždy povie 'včera som si ho požičal, dnes vraciam'. Ževraj kôli tomu, že bývame niekoľko kilometrov od neho, si nebude míňať benzín, kedže som milionár. Jinové, priznanie o mojích financiách sa dostala do rúk, diabla. ,,Čo?" Zmätene som sa na neho pozrel. ,,Párty bude dnes, mladší už nebudeš." Falošne som sa na neho usmial. Narážky na môj vek z jeho osoby, musí byť veľmi príjemný. Keďže má o niekoľko rokov menej. ,,Hmm, je pól piatej, dáme ju na desať hodín večer. O dve hodiny sme naspäť. Ty zatiaľ pozveš, čo najviac ľudí!" Pohrozil mi prstom Jungkook a Jin mi zložil hlavu z jeho stehien na čo sa následne postavil. Nechápavo som na nich hľadel, ale než som stihol hoci čo povedať. Mi Jin dal bozk na ústa a nasledne som počul buchnutie vchodových dverí. Hlasne som si povzdychol a vytiahol si mobil z teplákov.
ESTÁS LEYENDO
Nonsense!
Fanfic•POKRAČOVANIE KNIHY BULLSHIT. Takže odporúčam si prečítať najprv prvú časť ;).• ,,Prečo si mi to ani raz za tie dva roky nepovedal?!" ,,pretože ťa milujem a bál som sa, že má koli nemu opustíš!" ,,ale mohol si mi to povedať aj pred tým ako sme sp...