Чіміну снилося, що йому живцем знімають шкіру, роздирають до крові і кидають у киплячу жижу. Він кричав, відбиваючись від незрозумілих моторошних монстрів, які охоплювали все його тіло, але нічого не міг зробити, ніяк не міг вибратися зі свого кошмару.
- Чімін! О господи, та прокинься ти!
Від дотику до плеча по тілу новий біль, колючий, гострий, страшний. Він знову закричав, вириваючись, усуваючись. Далі від усіх. Занадто багато відчуттів. У паху просто нестерпний біль, від якого перед очима все пливе. Чімін уже не впевнений, спить він чи ні.
Крізь якусь пелену дурману він чув панікуючий голос Сокджина, а потім знову все тіло почало зводити судомою. Волого. Чімін, як збоку, почув свій схлип, жалюгідний, відчайдушний, сповнений страху. Він не міг розуміти і не розумів, що з ним відбувається, — у голові немов дим, нічого не розібрати.
Скрип дверей та запах, від якого все вузлом згортається внизу живота. Тягне, палиться, і дихати стає нічим.
- Юнгі, у нього почалася тічка…
У голосі Сокджина стільки безпорадності та розгубленості, що Чіміну стало ще страшніше.
- Чую. Я альфа, якщо ти забув.
Чімін теж відчував. І йому ставало трохи спокійніше від чужого запаху, він хотів підповзти ближче, але від кожного руху його ніби протикали голками.
— Зроби щось, — помолився Сокджин.
Чімін хотів і сам попросити. Йому треба було щось від альфи, настільки потрібно, що він був готовий за це померти.
— Припини панікувати та включи мозок!
Секс його зараз просто вб'є. Джин, мать твою, візьми ліки і припини ревіти, я не можу підійти ближче!
- Так Так. Я… я все зроблю.
Чімін знову застогнав від болю, що накочувався і посилювався. Її було так багато, що хотілося померти. Він не міг це терпіти, надто страшно, лише відлуння запаху альфи не давали йому збожеволіти остаточно. Але потім його знову схопили за руку, і все погіршало. Він закричав, сіпнувшись убік, перед очима попливло.
— Чімін-а, малюку, ну потерпи трохи. Потерпи. Тобі треба зробити укол.
Буде легше, — тремтячим голосом умовляв його Сокджин.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Білосніжка
FanfictionЧімін, доведений украй знущаннями своїх однокласників, вирішує зістрибнути з мосту. Але, стоячи на самому краю під зливою, він і не думав, що незабаром стане повією в борделі. Оригінал: https://ficbook.net/readfic/7196063 Автор: https://ficbook.net...