Сокджин з Бекхьоном увірвалися в їх сонний світ рано вранці. Хоча раннім його було важко назвати — годинник показував уже половину одинадцятої.
- Вставайте, пташенята! Так всю відпустку проспите, — голосно промовив Сокджин.
- Ми розуміємо, що ви у нас хлопчики вже дорослі, зі своїми альфами, але сьогодні у нас буде омежий день, - заявив Бекхьон, відкриваючи шторку і впускаючи яскраве сонячне світло. - Ого! Який букетище! Від кого?
— Юнгі, — з незрозумілою гордістю відповів Чімін.
- Ніякої оригінальності, - фиркнув Джин. — Альфи взагалі знають про існування інших кольорів?
— Вони дарують троянди на всі випадки життя, — підтримав Бекхьон.
Техьон сонно плескав віями.
— Навіщо ти їх пустив? — вилізаючи з-під ковдри, Чімін ногою штовхнув друга.
- Гей! Я все чую! - обурився Сокджин.
- Я на автоматі, - протираючи очі, жалісно виправдався Техьон.
Чімін майже і не спав уночі, милуючись фотографіями, тому зранку було тяжко. Насилу підвівшись, він дивився на двох обурювачів їхньої тиші. Сокджин з Бекхьоном виглядали просто приголомшливо! Як справжні курортники. Чімін, задивившись на крутий зовнішній вигляд опікуна, не одразу згадав про мітку, яку не сховав. Погляд Сокджина впав на його шию, і Чімін поспішно закрив мітку рукою.
- Не тушуйся, - усміхнувся Джин. — Те вже розповів учора про ваші пригоди.
Чімін з докором глянув на друга.
— Пробач, — знову заламавши винну мордочку, промовив Те. — І технічно це не я сказав, а Чонгук, коли Чаньоль-щі побачив мітку.
— Він мало не вбив бідолашного Гука, — засміявся Бекхьон, сідаючи на край ліжка.
— Все гаразд, Чіміне. Вбивати Юнгі ніхто не збирається, - заспокоїв Сокджин. — Ідіть швидше вмивайтеся та одягайтеся.
Чімін уважно подивився на опікуна, але слідів засудження не помітив. Полегшено перевівши подих, він першим вирушив у душ. Через півгодини вони все ж таки зібралися і вийшли з номера.
— Якщо у нас є омежий день, то де Ліза? — запитав Чімін, поправляючи панаму.
— У них із Хоупом медовий місяць. Не до нас, - хмикнув Джин. — Ну, що, хлопці, готові веселитися?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Білосніжка
ФанфикЧімін, доведений украй знущаннями своїх однокласників, вирішує зістрибнути з мосту. Але, стоячи на самому краю під зливою, він і не думав, що незабаром стане повією в борделі. Оригінал: https://ficbook.net/readfic/7196063 Автор: https://ficbook.net...