Через два місяці.
— Приємного апетиту, — з ввічливою усмішкою промовив Чімін, переставивши кілька страв із таці на столик.
— Спасибі, юначе, — добродушно посміхнулися літні жінки у відповідь.
Чімін відніс тацю назад на кухню. Сьогодні було тихо, незважаючи на пообідній час, хоча тут у принципі не було шумно. Кав'ярня «Принц» могла похвалитися чарівними десертами та смачною кавою, але відвідувачів все одно було небагато.
Повернувшись до зали, він одразу побачив за столиком біля діжки з квіткою Хосока. Хлопець радісно махнув йому рукою, кличучи до себе.
- Привіт, - Чімін обігнув порожні столики і підійшов до свого тренера з танців.
- Привіт, Чімін-а.
Чімін обернувся у бік супутника Хосока і стримано кивнув головою Техьону. Їхні стосунки з рудим так і не налагодилися, хоча Техьон у школі робив кроки по зближенню. Чімін продовжував тримати дистанцію.
— Щось замовлятимете? - запитав він.
- Попити. Ми провідати тебе прийшли. У тебе колись зміна закінчується?
- Через десять хвилин.
- Чудово. Ми почекаємо.
Чімін вирушив виконувати замовлення. Він був радий зустрітися з Хосоком, але присутність Техьона напружувала. І не те, щоб він не хотів повернути дружні стосунки з хлопцем, просто боявся.
Передавши замовлення бармену, Чімін зустрів свою змінницю. Порозмовлявши з нею трохи, він пройшов у підсобку і переодягнувся. Взяв приготовлені для друзів напої і повернувся до їхнього столика.
- Відпрацював? — усміхнувся Хосок.
- Так, моя зміна закінчилася.
- Втомився напевно?
— Тут не так багато людей, як здається. Я не стомлююся.
— Ти все встигаєш. І в школі добре вчишся, і в танцях робиш успіхи, і підробляєш, — перерахував Хосок. - Ось. Вчись, Техьон-а.
— Так, — рудий пив свій сік, не підводячи голови. Здається, йому теж було ніяково.
— Перестань мене нахвалювати, — засміявся Чімін, штовхнувши хьона в плече. Той, здавалося, взагалі не помічав напруженої атмосфери за столиком.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Білосніжка
Fiksi PenggemarЧімін, доведений украй знущаннями своїх однокласників, вирішує зістрибнути з мосту. Але, стоячи на самому краю під зливою, він і не думав, що незабаром стане повією в борделі. Оригінал: https://ficbook.net/readfic/7196063 Автор: https://ficbook.net...