- Ти ризикуєш.
Чонгук сам знав. Думка Мінхо його не дуже хвилювало, аби Чхве робив свою справу — безшумно і точно.
— Якщо Монстр дізнається, що ти втручаєшся в його бізнес, нам кришка.
— Не ний, — різко кинув Чонгук у телефон, дратуючи від боязкості Чхве. Зараз саме час розширюватися, поки Монстр не в Сеулі, поки він зайнятий своїм омегою і вдень, і вночі. До кінця їхньої відпустки залишився лише день. — Роби все так, як я кажу, і незабаром Намджун взагалі не матиме виходу в море.
- Хочеш зробити переворот?
— Хочу потіснити його з п'єдесталу.
— Ти ж знаєш, що ми все могли б зробити руками Пак Чаньоля. У тебе його син, Гук. Мої люди могли б допомогти пограти з хлопчиком. Чи ця повія виявилася настільки гарною, що ти розм'як?
Чонгук зло стиснув телефон.
- Хьон, ти, здається, забуваєшся, - ялиновим тоном промовив він, дивлячись, як з будівлі виходить Техьон. Руді пасма поблискували на сонці, хлопчик задоволено жмурився, підставляючи обличчя променям.
— Ти маєш рацію, — раптом пішов Мінхо назад. Чонгук знав, що це лише слова, що Мінхо почне діяти по-своєму, ігноруючи попередження. — Просто хвилююся за нашу спільну справу.
- Знаю. Прощаю, хьон. Побачимося у Сеулі.
Скинувши виклик, Чонгук набрав інший номер. Югьом відповів без зволікання, наче тільки й чекав на його дзвінок.
— Забери Чхве Мінхо, — коротко кинув Чонгук.
— Будуть проблеми з його батьком, — не ставлячи зайвих запитань, попередив Югьом.
Техьон повернувся у його бік і, посміхнувшись, замахав рукою.
— Розберемося, — кинув Чонгук і, прибравши телефон, ступив назустріч омезі.
Вони приїхали до Великого Аквапарку півгодини тому разом з Юнгі та Чіміном завдяки настирливості Техьона, який усім виніс мозок своїм бажанням вирушити сюди без нагляду старших.
- Ми взяли квитки! — радісно сказав рудий. — Ходімо швидше. Там такі гірки круті!
Омега виглядав таким натхненним і задоволеним, що мало не підстрибував на місці. Дивний такий. Яким він став би після хлопців Мінхо? Чомусь образ, що встав перед очима, різанув по серцю.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Білосніжка
FanfictionЧімін, доведений украй знущаннями своїх однокласників, вирішує зістрибнути з мосту. Але, стоячи на самому краю під зливою, він і не думав, що незабаром стане повією в борделі. Оригінал: https://ficbook.net/readfic/7196063 Автор: https://ficbook.net...