Ніч Чімін провів під мостом, замерзши до кісток. Від річки несло тиною і чимось тухлим, але омега не йшов. Він гадки не мав, як опинився в цьому місці, кілька годин він просто біг куди очі дивляться. Нічого не рятувало від думок у голові. Навіть холод та темрява. Він просто сидів на сухій землі, притискаючись до бетону і дивився собі під ноги. Розмова з Чонгуком крутилася, як на повторі.
Чімін не міг навіть до ладу розібратися, що відчуває. З одного боку, він усе ще був шокований тим, що Юнгі — Білосніжка. З іншого боку — сердився, що йому ніхто не сказав, що можна стати брюнетом. Потім думки знову перемикалися на Юнгі. Чімін мимоволі уявляв альфу оголеним і покірним, що дозволяє робити із собою моторошні, брудні речі, що дозволяє іншим альфам оскверняти своє тіло... Від цих картинок у голові хотілося завити. Чімін не міг з цим змиритися, було важко прийняти те, що альфа був у тому борделі. Чімін пам'ятав усі ці штуки на стінах у віп-залах. Юнгі там били? Як його чіпали? Його зв'язували? Ставили у принизливу позу та...
Чімін прикусив губу до крові і тихо заскулив. Він не міг думати про це. Йому було бридко від думки, що альфу мали в зад, як якогось омегу. Адже це не хтось сторонній. Це Юнгі. Той самий Юнгі, який так ніжно цілував його під час тічки.
Скільки членів побувало у роті альфи? Чіміна знову занудило. Він пам'ятав це огидне почуття, коли Мінхо пхав йому в рот, і не уявляв, як Юнгі міг витримати це не один раз, а десятки, якщо не сотні. І як Сокджин дозволив це? Він уже працював на той час у борделі чи ще ні? Начебто не винен. Адже він розповідав, що прийшов на місце свого батька не так давно. Це він допоміг Юнгі вибратися? Він знав його Білосніжкою, як Чонгук? Як і... Техьон.
Чімін тільки зараз подумав про друга. І це було як ніж у спину. Техьон теж знав, що Юнгі був Білосніжкою. Звісно знав. Вони ж із одного міста!
Чімін відчував себе зрадженим. В очах знову защипало, але він не дозволив сльозам пролитися, натомість дав злості взяти вгору.
Та скільки вже можна! Скільки разів йому треба наступити на ті самі граблі, щоб зрозуміти — не можна нікому вірити. Адже постійно так. Все життя він тягнеться до людей, яким не треба. Ха. Та кому він взагалі потрібний? Одні проблеми лише завдає всім. Якщо мати рідна відмовилася від нього, то що чекати від інших? Нерозумно було вірити, що в нього може бути все, як у інших. Дім, сім'я, друзі, альфа. Білосніжки цього не може бути.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Білосніжка
FanfictionЧімін, доведений украй знущаннями своїх однокласників, вирішує зістрибнути з мосту. Але, стоячи на самому краю під зливою, він і не думав, що незабаром стане повією в борделі. Оригінал: https://ficbook.net/readfic/7196063 Автор: https://ficbook.net...