Юнгі намагався не думати про погане, але в голову вперто лізли самі страхіття. Напали. Побили. Згвалтували. А Чімін як маленький клубочок світла, торкнись його — і розсиплеться, він же такий беззахисний і наївний до снаги. Тільки Юнгі не з чуток знав, яким жорстоким може бути світ до Білосніжок, від цього вдавлював педаль газу до упору і гнав, як одержимий.
Під'їхавши за вказаною адресою, він зменшив швидкість і став озиратися на всі боки в не найкращому районі міста. Як цього слухняного та спокійного хлопця взагалі занесло сюди? Залишивши всі роздуми на потім, Юнгі ретельно вдивлявся в темряву, розведену рідкісними ліхтарями. Але коли він побачив телефон і людину, що сиділа на землі, хвилювання вдарило з потрійною силою.
Загальмувавши поруч, Юнгі вискочив з машини і гукнув хлопця. Чімін, почувши його, весь стиснувся і навіть не обернувся. За ті короткі секунди, доки Мін добирався до омеги, він мало не посивів від тривоги.
- Чімін! — Юнгі сів навпочіпки перед нерухомим хлопцем і схопив його за плечі. - Гей, ти як? Поранений?
— Хьон, — Чімін підняв опухлі, почервонілі очі, в яких бездонний океан страху та розпачу. Від цього боляче, але лякає більше те, що хлопчик взагалі здається неосудним.
- Я тут. Зараз відвезу тебе додому, до Джина, добре? — Намагаючись заспокоїтись і не панікувати, Юнгі був готовий негайно дзвонити Сокджину, адже той завжди знав, що робити.
- Ні! — Чімін раптом почав відбиватися від нього, відштовхнув. - Вони уб'ють мене. Вб'ють.
- Чорт. Ану, прийди до тями! - Юнгі струснув омегу. — Ніхто тебе не чіпатиме. Обіцяю, чуєш? Іди сюди, заспокойся. Тобі ж подобається мій запах, так?
Юнгі підібрався ближче і обійняв хлопця, пам'ятаючи, як той завжди реагує на його запах, миттю розслабляючись. Цього разу Чімін пару разів все ж таки сіпнувся від нього, але потім здався, затих, часто дихаючи йому в шию. Він вчепився маленькими пальчиками в куртку і заплакав.
- Ось так. Поплач краще, — поплескуючи його по спині, Юнгі був навіть радий сльозам.
- Я нічого не робив, правда. Нічого. Чому вони так зі мною? — схлипуючи, безладно шепотів Чімін.
- Ти не винен.
Юнгі, як і раніше, не розумів, що трапилося, але явно щось серйозне, коли це довело хлопця до істерики. Чімін ридав у нього на грудях ще довго, ігноруючи холод навколо і пізню ніч, а Юнгі давав йому можливість виплеснути емоції назовні і чекав, коли омега прийде до тями.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Білосніжка
Fiksi PenggemarЧімін, доведений украй знущаннями своїх однокласників, вирішує зістрибнути з мосту. Але, стоячи на самому краю під зливою, він і не думав, що незабаром стане повією в борделі. Оригінал: https://ficbook.net/readfic/7196063 Автор: https://ficbook.net...