Ранковий запах свіжості та прохолоди зливався із запахом альфи. Чімін нерухомо лежав на ліжку, боячись поворухнутися і потривожити сон Юнгі. Альфа скромно спав на боці з краю, підклавши під щоку долоні, виглядаючи настільки зворушливо, що у Чіміна серце завмирало від ніжності. Він вслухався в розмірене дихання альфи, дивився на тремтливі вії, білу ідеальну шкіру, лінію вилиць, контури губ, до яких тягне з непереборною силою. Чімін облизнувся, ледве стримуючись. Події вчорашнього вечора зблікли, стерлись, наче німе чорно-біле кіно, наче все це відбувалося і не з ним зовсім. Зараз, тут, поряд з Юнгі Чімін відчував себе відрізаним від навколишнього світу, це було його місце, в яке ніхто не міг потрапити.
— Перестань так вирячатися на мене, — хрипко промовив Юнгі, не розплющуючи очі.
- Чому не можна? — тихо запитав Чімін, посміхаючись. Так хотілося торкнутися, хоч трохи.
- Це нервує, - Юнгі примружився, але з скуйовдженим від сну волоссям і опухлим обличчям виглядав швидше мило, ніж загрозливо. Чімін вбирав у себе кожну рисочку чужого обличчя, вже важко тримаючи себе в руках. - Як себе почуваєш?
— Поруч із тобою добре, — сміливо промовив Чімін, перейшовши на неформальну промову. Він і сам був шокований своїм нахабством, слова самі сходили з язика.
— Звучить як ванільне залицяння, — хмикнув Юнгі.
Чімін тонув у очах альфи, темних і іскристих в ранковому світлі.
— А що, якщо це залицяння? - продовжив Чімін. Зацікавлений погляд альфи спонукав його грайливий настрій.
- Тоді воно надто невміле, - Юнгі не відвертався, дивився, як і раніше, прямо і спокійно. — Придумай щось серйозніше.
— Ем… я почуваюся так, ніби купаюся у твоєму світлі, — трохи бентежачись, промовив Чімін. Йому хотілося забратися під ковдру з головою, але він продовжив дивитись на альфу. Губи Юнгі розпливалися в посмішці. І це було чарівно красиво.
- Не погано.
— Я пам'ятаю кожен дотик до твоєї шкіри, — захопившись, продовжив Чімін. Він ковзнув поглядом по вигину шиї. — Начебто розряди струму на пальцях, а потім ніби все обмирає, вхає кудись у прірву, а наступної секунди вже крила за спиною.
Чімін ділився своїми відчуттями з дивною йому відвертістю. Він був чомусь впевнений у тому, що Юнгі не посміється, що зрозуміє, навіть якщо не зможе прийняти його почуття.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Білосніжка
FanfictionЧімін, доведений украй знущаннями своїх однокласників, вирішує зістрибнути з мосту. Але, стоячи на самому краю під зливою, він і не думав, що незабаром стане повією в борделі. Оригінал: https://ficbook.net/readfic/7196063 Автор: https://ficbook.net...