Чоловік, що сидів навпроти, ніяк не вписувався в просту дешеву забігайлівку, надто багато на ньому було тих, що кричали про достаток речей, але Техьон навідріз відмовився їхати з ним кудись ще. Альфу звали Пак Чаньоль, на вигляд йому було близько тридцяти п'яти років. Високий спортивний брюнет з не дуже доброзичливим виразом обличчя. Техьон зустрів його три дні тому, коли чоловік підстеріг його біля будинку і повідомив таку велику дурість, що повірити в неї було неможливо. Техьон навіть нікому не сказав про це, прийнявши альфу за психа, але Чаньоль прийшов і другого дня, і третього. Він не був агресивним, швидше за все наполегливим, і просив лише одного — поговорити. Вчетверте Техьон здався, хоч і поспішав додому. Його з самого ранку не залишало погане передчуття. Юнгі після відходу Чіміна виглядав якось дивно, наче провалився в іншу реальність — не реагував на розпитування, дивився в одну точку, зависаючи. Техьона насторожив стан альфи, але той лише відкидався фразами «все гаразд» і «дуй до школи». Техьон і пішов. Зрештою, це було не вперше, коли Юнгі впадав у байдужість до всього живого, але все одно було тривожно. І ніби йому мало було хвилювань, ще й цей Пак Чаньоль знову підстерігав після школи.
- І? Ви попросили мене зустрітися, щоб помовчати? — вицідивши зі свого келиха сік через трубочку, Техьон глянув на чоловіка.
Той дивився на нього із сумішшю цікавості та жалю.
- Ти мені не віриш, так? — почав нарешті альфа. — Ми можемо скласти тест на ДНК, щоб ти переконався у моїй правоті.
Техьон пирхнув у склянку і покрутив трубочку з боку на бік.
— Мої батьки загинули в автокатастрофі, коли мені було дванадцять років, — сказав він, подивившись у вічі чоловіка. Техьон відмовлявся приймати слова цієї людини, навіть якщо вони були правдою.
— Техьоне, хіба тобі не хотілося б познайомитися зі своїм справжнім татом омегою? Він шукає тебе і скоро знайде, повір мені. Я розумію, тобі непросто.
— Розумієте? - Техьон нервово реготав. — Мене всиновили у дев'ять років. Я бачив, як інших забирали з дитячого будинку, а мене обминали, бо я, чорт забирай, «кольоровий». Ви хоч уявляєте, що я відчував, коли мені казали, що ті, хто мене народив, позбулися мене, як речі? Що ви розумієте?
— Тебе забрали одразу після народження. — Чаньоль виглядав так, наче хотів, щоб йому повірили. - Твій тато-омега, він теж рудий. Мої батьки не захотіли прийняти його в сім'ю, вони змусили мене виїхати з країни. Я навіть не знав, що Бекхьон чекає дитину від мене, а коли повернувся, то втратив свою омегу. Тільки згодом мені вдалося знайти Бекхьона, він і сказав мені про тебе, про те, що тебе забрали в нього одразу після народження, — запально пояснював він. — Щойно я дізнався про це, почав пошуки. Мої батьки були дуже впливовими тоді, Бекхьон не міг нічого зробити один, а мене не було поруч.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Білосніжка
FanficЧімін, доведений украй знущаннями своїх однокласників, вирішує зістрибнути з мосту. Але, стоячи на самому краю під зливою, він і не думав, що незабаром стане повією в борделі. Оригінал: https://ficbook.net/readfic/7196063 Автор: https://ficbook.net...