One-Sided Love ♡
‼️ PENTING! BACA SAMPAI HABIS ‼️
Tolong jangan bagi spoiler pada orang lain dalam bab awal OSL, CSLY ataupun Maths. Tolong jangan kelirukan Floral baharu yang membaca. Jangan spoilkan mood gembira mereka membaca bab-bab awal.
Tolong. Walaupun mereka yang tanya... walaupun mereka yang suruh beritahu... JANGAN! Biar saja mereka cari tahu sendiri.
Kalau you ingkar arahan I, I have no choice but to delete the comment. Dan kalau you buat lagi, I akan mute you. Dan you takkan dapat komen lagi. Sorry not sorry.
Happy reading 🤍
🦋
26 SEPTEMBER
Selepas sahaja katil Faizz dibawa ke bilik mayat, beberapa jururawat pun berkemas untuk mengosongkan wad pesakit itu. Kesemua barang milik Faizz yang ada diberikan kepada Encik Yusuf dan Puan Jannah untuk dibawa pulang.
Puan Jannah agak tercengang tatkala menerima sebuah buku oleh Jururawat Kiara. Buku yang kelihatan seperti...
sebuah jurnal.
Dengan mata yang tak henti mengalirkan cecair panas, beliau menyelak kulit jurnal tersebut lalu muka surat pertama dibaca.
This journal belongs to Sara's boyfriend ♡
'Sara's boyfriend?'
'They broke up... aren't they?'
'Did they got back together?'
'But Ain is already married with... Airil.'
Keliru Puan Jannah. Sama ada ini merupakan jurnal lama ataupun Faizz masih tidak mahu menerima hakikat bahawa dia dan Ain telah pun berpisah.
Puan Jannah dan Encik Yusuf teruskan membaca satu nota kecil yang tertulis di bahagian atas muka surat tersebut.
I stopped writing in journal after ages.. but I guess I need to start this habit again... so here it is. My fifth journal.
And I will update every time before I go to sleep.
If you're not Sara, kindly put this book back at its place ;)
Or if you're someone that I trust, fine, you can read it but please don't speak to anyone about anything in this book. Including towards me.
Masih... lelaki itu masih menyebut tentang wanita bernama Ain Qaisara. Betapa dia menganggap pentingnya wanita itu dalam hidupnya.
7 Jan
It's been a year since I started vaping. Wow, hahah.. it's addicting. Why are you surprise?Maybe I shouldn't have tried it...
14 Feb
There's this random sharp pain I've been feeling lately. What is it?And my eyes... they're a bit yellowish.
Why tho?
YOU ARE READING
One-Sided Love
RomanceFarah Dahlia x Hanif Irfan x Putri Arni Nafisah x Faizz Daniel I didn't know one-sided love would hurt that much. Until me myself went through it. And yes, it really hurts. - unknown "Jika pada akhirnya engkau tidak berjodohan dengan orang yang...